عضو فراکسیون وابسته به حزب‌الله در پارلمان لبنان:

پیشنهاد ایران برای تأمین برق لبنان در دست بررسی است

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان ضمن اعلام اینکه این کشور به دلیل اتمام سوخت وارد خاموشی فراگیر شده، تصریح کرد، پیشنهاد تهران جهت تأمین برق لبنان در دست بررسی است.

پیشنهاد ایران برای تأمین برق لبنان در دست بررسی است

«حسین الحاج حسن»، عضو فراکسیون وابسته به حزب‌الله در پارلمان لبنان «الوفاء للمقاومه» گفت، از مقامات لبنانی انتظار می‌رود یا پیشنهاد ایران برای تأمین سوخت را قبول کنند یا اینکه جایگزینی از میان متحدان پیدا کنند.

وی به شبکه «المنار» گفت، پیشنهاد ایران برای حل بحران برق لبنان در دست بررسی است زیرا سوخت را با لیره لبنان تأمین می‌کند.

حسین الحاج تأکید کرد، لبنان به دلیل اتمام سوخت وارد خاموشی فراگیر شده است.

سازمان برق لبنان اخیرا درباره احتمال خاموشی سراسری در لبنان در پی اتمام سوخت هشدار داده بود.در همین ارتباط، در روزهای اخیر برق لبنان برای مدتی به صورت کامل قطع شد اما دوباره وصل شد.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر خارجه ایران در سفر اخیر خود به لبنان گفت:: ما آمادگی داریم در چارچوب صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری مشترک و یا هر روش دیگری دو نیروگاه برق به حجم ۲ هزار مگاوات در مدت ۱۸ ماه در لبنان ایجاد کنیم.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    کشور نیست که دیوانه خانه است در کشور خودمان بدلیل عدم تامین برق خاموشی داریم انوقت میخواهیم برق کشور لبنان را تامین کنیم چقدر مسدولین ما وقیح هستند که در مقابل مردم این پیشنهاد را میدهند و چقدر ما مردم ایران مظلوم شده ایم که هر بلایی میخواهند سر ما میاورند و سکوت میکنیم واگذارشان با خداوند که چه بلایی سر کشور عزیز ایران و مردم اوردند

  • سینا
    0

    حالا که برای اخوندها مردم لبنان ، عراق و یا سوریه مهم تر از ایرانی ها هستند یک پیشنهاد :تمام آخوندها جمع کنند بروند سوریه ، لبنان و یا عراق و مردم ایران تضمین میدهند که کل در آمد مملکت را هرسال تقدیم انها کنند ولی در عوض می توانند نفس راحتی بکشند .

  • ماشا
    0

    چراغی که بخانه رواست به مسجد حرامست. مگر اینکه اینجا مسجد و آنجا خانه باشد؟!

  • کاربر ناشناس
    0

    آخه ما چرا باید برق لبنان را تامین کنیم خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  • کردستان ،مهددلیران
    0

    لبنان ،فلسطین ،سوریه،پدرمملکت مارادرآورده ان آقایان مسئول آخه چرامابایداینکاروبکنیم تورومدادیگه بس کنید۸ساله داریم زجرمیکشیم،خداخوش نمیادتوروخدابس کنیدمردم دارن میمیرن ازاین بدبختی وگرانی

  • محمد
    0

    در تشریح پیشنهاد ایران برای کمک به لبنان در حوزه نفت و انرژی، سید حسن نصرا... یادآو رشد که آمریکا دوست لبنان نیست . چگونه می توان پذیرفت که آمریکا و غرب در این منطقه هم دوست کشورهای منطقه هستند و هم دوست اسرائیل......... به راستی منشا این توهم که غرب و آمریکا ناجی مردم ستم دیده این منطقه هستند ناشی از چیست به اعتقاد بنده بیشتر این توهم معلول عملکرد نظام های حاکم در این کشور ها از یک سو و تبلیغات حساب شده غرب از سوی دیگر است.............

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها