دادستان استان اصفهان تشریح کرد

انگیزه عجیب عامل شلیک به زنان در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به تشریح ماجرای تیراندازی به سه زن در این اصفهان پرداخت.

انگیزه عجیب عامل شلیک به زنان در اصفهان

حبیبی در پی انتشار گزارشی در یکی از روزنامه‌ها با عنوان « شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان » ، اطلاعات منتشر شده را نادقیق دانست و ضمن تکذیب صدمه به پنج نفر در این ماجرا گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

وی در رابطه با جزییات این ماجرا گفت: پس از تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، متهم به سرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تائید و مشخص می‌شود وی با استفاده از سلاح ساچمه‌ای به تیراندازی به سه خانم اقدام کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در جریان رسیدگی به این پرونده ، فقط یک نفر از آن سه نفر به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند و طبق نظر پزشکی قانونی جراحت وارده به این فرد از نوع جراحت دامیه و جزئی بوده است.

وی در ادامه ضمن تکذیب ادعاها در مورد آزاد شدن متهم حادثه بعد از چندین روز گفت: متهم قریب به دو ماه بازداشت موقت بوده و تحقیقات مفصل و کاملی در این زمینه صورت می‌گیرد و پس از تکمیل تحقیقات و رفع ابهامات پرونده، به موجب قانون قرار وی به وثیقه تبدیل و با قرار تامین کیفری مناسب آزاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه پرونده مسیر قانونی خود را طی می‌کند، گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

حبیبی در پایان از رسانه‌ها خواست که در انتشار اخبار دقت کافی را مورد توجه قرار دهند تا موجبات نگرانی افراد جامعه فراهم نشود.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • تشنه حقیقت
    0

    یعنی چون وثیقه گرفتید مردم اصفهان احساس امنیت بکنند؟؟؟

  • یاس
    0

    یه خبردیگه دراینباره خواندم به این سادگیها که الان توضیح دادین نبود به هرحال به این سادگی نباید آزاد میشد

    نظرات شما -
    • رحیم اب منگل
      0

      یادت میاد نجفی زنش را با گلوله کشت و به همین سادگی خاتمی ملعون با وثیقه چند میلیاردی ازادش کرد، در این باره چیزی نخوندی

  • بی انگیزه
    0

    خبرهاتون تمام دروغ و مزخرف است پس انگیزه چی شد؟انگیزه آش چی بود؟ انگیزه کجا رفت؟قطعا جرات انعکاس واقعیت را ندارید والا ماجرای اسیدپاشی ایندفعه با ساچمه زنی طالبان و دفعه بعدی با سر بریدن همراه خواهد شد، مسئول تمام این اعمال رسانه های دروغ گو‌ مثل شما؟هستند.

  • ناشناس
    0

    دستور از بالا داشته.

  • قلی
    0

    تیر اندازی و اسید پاشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها