پلیس در تعقیب نازنین است

پلیس در تعقیب زنی به نام نازنین است که با همدستی یک افغانی، مرد ثروتمند را کشت.

پلیس در تعقیب نازنین است

۲۶ تیر امسال مرد جوانی نزد پلیس رفت و از ناپدید شدن پدرش خبر داد و گفت پدرم وضع مالی خوبی دارد اما از روز قبل که برای انجام کاری از خانه بیرون رفت دیگر برنگشت و ناپدید شده است.

با شکایت پسر جوان تحقیقات برای یافتن مرد 55 ساله آغاز شد. در حالی که مأموران بررسی‌ها برای یافتن مرد میانسال را آغاز کرده بودند، پسر وی به اداره آگاهی رفت و این بار راز آدم ربایی یک میلیاردی را برملا کرد.

او گفت: بعد از ناپدید شدن پدرم، مرد ناشناسی با ما تماس گرفت و مدعی شد که پدرم نزد او است. او شرط آزادی پدرم را پرداخت یک میلیارد تومان عنوان و تهدید کرد که اگر از این ماجرا به پلیس حرفی بزنیم پدرم را می‌کشد. ما هم از ترس اینکه برای پدرم اتفاقی رخ دهد بدون آنکه به پلیس حرفی بزنیم، یک میلیارد طلا و دلار به آنها دادیم اما از پدرم خبری نشد.

کشف جسد

در حالی که تحقیقات برای یافتن گروگان یک میلیاردی ادامه داشت، مأموران گشت کلانتری در بزرگراه امام رضا(ع) جسد مرد میانسالی را کشف کردند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

در بازرسی از جیب‌های قربانی مدرک شناسایی که هویت او به‌دست بیاید پیدا نشد اما در ادامه تحقیقات مشخص شد وی همان مرد ثروتمند گمشده است.

دستگیری متهمان

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اداره آگاهی موفق به دستگیری 2 متهم در این پرونده شدند. در تحقیقات حفیظ به جنایت اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل در پارکی نشسته بودم که مرد جوانی به سراغم آمد. او سر صحبت را باز کرد و پیشنهادی وسوسه انگیز به من داد. او گفت مرد ثروتمندی را می‌شناسد که اگر او را برباییم پول خوبی به من می‌رسد. وسوسه‌های آن روز مرد جوان باعث شد که نقشه آدم ربایی را اجرا کنم.

او ادامه داد: من هم برای این کار از زن جوانی به‌نام نازنین کمک خواستم و قرار شد او به بهانه کار با مرد ثروتمند ارتباط بگیرد. بعد از مدتی هم به بهانه‌ای او را به محل قرار که اتاقک کوچکی در نزدیکی پارک بعثت بود، کشاند. زمانی که وی وارد اتاقک شد من او را خفه کردم. بعد هم جسدش را در کنار بزرگراه امام رضا(ع) انداختیم.

بدین ترتیب با اعترافات حفیظ تحقیقات برای دستگیری نازنین آغاز شد اما ردی از وی به دست نیامد تا اینکه بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت درخواست کرد تصویر نازنین به‌عنوان یکی از متهمان پرونده منتشر شود تا چنانچه کسی از مخفیگاه و محل زندگی او اطلاع دارد به پلیس 110 یا بازپرسی شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت اطلاع دهد.

منبع: ایران

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایران مریض
    0

    بابا بندازین بیرون این افغانیهای بدذاتو

    نظرات شما -
    • محمد
      3

      ما مسلمانیم و آن ها هم مسلمان ،کارهای بسیارسخت را بچه های افغانستان انجام می دهند و جوان ایرانی کار سخت را انجام نمی دهد البته این را هم بدانید که خود من ایرانی هستم و برحسب وظیفه ی مسلمانی دفاع می کنم

  • ناشناس
    0

    عجب تصویر زیبایی بود!!!!!!!

  • متين
    0

    مملكت افتاده دست افغاني ها

  • فرهاد
    0

    عرب های شیطان کم بودن افغان های بی رحم اضافه شدن خدایا خودت ظهور کن

  • رحیم
    1

    مملکت افتاده دست زن های خیانت کار وقتی که که هی از زن ها طرفداری می کنید میشه خیانت آدمکشی و طلاق هزاران فاجعه دیگه که همیشه پشتش یک زن هست

  • ناشناس
    1

    اتفاقا افغانی ها انسان های شریفی هستن تمام فتنه ها زیر سر زنان است که این بندگان را آلت هوی و هوس و زیاده خواهی خودشون قرار میدن اون زنه را باید گرفت و اعدام کرد

  • محمد
    0

    لطفاً عکس اون قاتل را نشان دهید..تاسریع دستگیر شود..

  • جواد
    0

    چه قیافه ای مظلومی داره ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها