رهایی گروگان ۳۳ ساله از چنگال آدم ربایان در دلگان

با تلاش شبانه روزی سخت کوشان پلیس استان در شهرستان

رهایی گروگان ۳۳ ساله از چنگال آدم ربایان در دلگان

سردار "احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مردی 33 ساله اهل و ساکن یکی از استان های شمال غرب کشور،هفتم مهرماه سال جاری جلوی درب منزلش توسط 3 فرد ناشناس ربوده شده است و به یکی از استان های جنوب کشور متواری گردیده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد، آدم ربایان با انگیزه قبلی و با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو 405 این مرد را ربوده و به یکی از شهرستان های استان همجوار و سپس به شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر حضور گروگان در شهرستان دلگان بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند و محل اختفاء گروگان را شناسایی وسپس با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه فرد گروگان را پس از 19 روز به سلامت از چنگال آدم ربایان آزاد کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه علت و انگیزه آدم ربایان اختلاف حساب مالی با بستگان گروگان بوده، خاطر نشان کرد: تلاش و تحقیقات در جهت شناسایی متهمان و دستگیری آنان تا ختم پرونده ادامه دارد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها