سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

۸۰ درصد تیم خود را حفظ کردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید این تیم‌ ثبات خوبی داشتیم و کسانی که جذب شدند، بازیکنان بزرگی هستند.

۸۰ درصد تیم خود را حفظ کردیم

ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: خوشحالیم که لیگ برتر شروع می‌شود. قبل از هر چیز به تیم فجر سپاسی تبریک می‌گویم که از منطقه فارس در لیگ برتر حضور دارد. این تیم چند سالی به نا حق در لیگ برتر حاضر نبودند.

وی افزود: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است. تیم‌ها ناشناخته‌تر هستند و از طرفی فجرسپاسی فصل قبل در لیگ برتر نبود. با توجه به این که هفته اول است، همه تیم‌ها به این امید دارند که روز اول استارت خوبی بزنند. ما نسبت به فصل قبل ۸۰ درصد تیم را حفظ کردیم و امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و بازی با کیفیت ارائه بدهیم و به خواسته‌های خودمان برسیم.

او درباره نقل‌ وانتقالات نساجی هم گفت: ما جز تیم‌هایی هستیم که ثبات خوبی داشتیم و کسانی که جذب شدند، بازیکنان بزرگی هستند و تیم باکیفیتی داریم و جز تیم‌هایی خواهیم بود که هواداران راضی باشند. قطعا دو و یا سه سهمیه در لیست جا داریم اما فکر می‌کنم تیم کاملی داریم. در هفته اول کسی فکر نمی‌کند حریف تیم ساده است و همیشه بازی‌های اول سخت است. فجر بسیار تیم گردن کلفتی است و ما به دنبال این هستیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

او درباره بازی تیمش در ورزشگاه شهدای ساری هم گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم اما اگر بخواهم درباره ورزشگاه وطنی صحبت کنم، پر از غم است. خانه ما ورزشگاه وطنی است و ناراحتم که در ورزشگاه خودمان نمی‌توانیم بازی کنیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها