نظر احمدی نژاد درباره وقوع جنگ در منطقه: مسئله هسته ای ایران بهانه است

رئیس‌جمهور اسبق ایران گفت: به نظرم هسته ای بهانه است یعنی یک اختلافی هست که این هم بهانه ای است برای تشدید آن اختلاف که آن را باید حل کرد.

نظر احمدی نژاد درباره وقوع جنگ در منطقه: مسئله هسته ای ایران بهانه است

محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای گفت:هیچ جنگی در منطقه، برنده ای ندارد جز تخریب منطقه. مسئله باید در سطح بالاتری حل شود. موضوع هسته ای ایران واقعا مسئله است؟ یعنی الان دولت آمریکا از پیشرفت هسته ای ایران نگران است؟ از چه چیزی نگران است؟

دولت آمریکا ۵۶۰۰ بمب اتم پیشرفته نسل پنجم دارد، موشک های دوربرد نقطه زن دارد، از اقیانوس هند، همه جای منطقه را می تواند بزند.

به نظرم هسته ای بهانه است یعنی یک اختلافی هست که این هم بهانه ای است برای تشدید آن اختلاف که آن را باید حل کرد.

آن حل شود خواهید دید موضوع هسته ای ایران اصلا مسئله جدی نیست، فقط یکسری اتهاماتی زدند. آیا کشور ایران نیاز به بمب اتم دارد؟ می خواهد چه کند؟ الان رژیم صهیونیستی دارد، به چه دردش خورده است؟ البته صرف نظر از اینکه آنها در تناقض حرکت می کنند، خب رژیم صهیونیستی بمب اتم دارد!

منبع: کانال دولت بهار

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 49
  • هسته
    0

    اقای دکتر احمدی نژاد بلخره جنگی درکار هست یانه...توکه راستو هستی نترس بگو مثل بقیه نیستی...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یادم هست بوش میخواست هم زمان عراق ایران افقانستان را بزند آقای احمدی نژاد رفت آمریکا از آمریکا برگشت آقایان با دسته گل به استقبال آقای احمدی نژاد به پای هواپیما رفتند..........

  • ح آ
    0

    کاش همان زمان ریس جمهور بودی عقل داشتی نه حالا که هیچ کاره هستی هر روز تحریم رو تحریم به مردم ضعیف ایران تحمیل کردی و با اسراییل کل کل می کردی بازار ایران رو دادی به چینی‌های لاشخور جوری ریدی تو مملکت که هیچ کس نمیتونه پاک کنه

  • قلیخان
    0

    دکتر بفرمایید چی باید حل شود که دیگه هیچ بهانه ایی نباشد.البته همه خودی ومحرم هستیم بدمون نمیاد بگی شاید خیر ومنفعتی نصیب همه شد.دور ازشما گوش شیطون کر نکنه میخوای کک توپاچه بعضیا بندازی تا مجبور بشن بیان خودشون راستشو بگن .

  • علی
    0

    تنها رئیس جمهوری که غارتگران را رسوا کرد، احمدی نژاد بود. به هیچکسی باج نداد. سلام خداوند بر او باد. خاندان های بعضا فاسد را از دایره حکمرانی حکومت اسلامی دور کرد. به نظر می‌رسد احتمالا خون اباعبدالله ع در رگ های ایشان جاری است.

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      بازم تو سایبری؟!!!

    • ن
      0

      تنها رییس جمهوری بود که می شد در دوره او ایران را نجات بدهند ولی حیف که یا نفمیدند یا نخواستند

    • دو قرن سکوت
      0

      خون اباعبدله تو رگ هاشه!!! یعنی در جنگ قادسیه مادر مادر.... مادرش را به عنوان کنیز بردن خدمت حضرت؟؟؟

    • علی
      0

      احمدی نژاد ، تحت هیچ شرایطی، تاییدیه غارتگری از بیت المال را امضاء نخواهد کرد، حتی اگر توسط همنوعانش همانند حسین مظلوم ع سرش،از قفا بریده شود و بدنش قطعه قطعه شود، و خانواده اش در به در و به اسیری روند. آری ، حسینیان همواره با یزیدیان در نبردند. مخالفان ایشان بدانند که حق همیشه بر باطل پیروز خواهد شد. این اراده خداوند قادر و متعال است، چه بخواهیم و چه نخواهیم. در ضمن در جنگ قادسیه هم، بعضی ايرانيهای حاکم ستمگر و ظالم، که به ملت ایران جفا میکردند ، مورد حمله قرار گرفتند و به اسارت درآمدند. خداوند ظالمان را به روشهای مختلف تنبیه و مجازات خواهد کرد. باید با ظالم مخالف بود ، چه ایرانی باشد چه غیر ایرانی.

    • کوک
      0

      آقایون چرا پای امام حسین ع را به مسئله باز میکنید؟؟؟؟؟

  • محمد
    0

    چرا این آقا رو محاکمه نمی کنند .

    نظرات شما -
    • علی
      0

      اگه بخاطر تر زدن به اقتصاد کشور و نظام پولی و کمک به انزوای ایران در جهان در زمان ریاست جمهوریش باشه بعله! حق با شماست. اما اگه بخاطر مخالفت با نظامه! نه! اینا نمیخوان با محاکمه کردنش این فرد رو مهم کنن تا رهبر هواداران خلش باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب شدکه گفتی

  • Hgcg
    0

    چرا این حرف‌ها را وقتی رییس جمهور بود نمیزد؟. اون موقع میگفت اونقدر تحریم کنید تا تحریم دونتون پاره بشه .واقعا مرد هزارچهره کم نداریم مثل این دکتر

  • ازمابهترون
    0

    امارات خوش گذشت؟حالشوبردی؟

  • عبیدی
    0

    بالاخره به دبی رفتی و به نمایندگی از ملت ایران با کلی مونثه مو بور و مو بلوند و پالخت وسینه چاک عکس سلفی گرفتی وخندیدی وبه نمایندگی از این ملت محروم دلی از عزا ومحرومیت ۴۲ ساله در اوردی. مبارک و تهنیتت باد وصفایی که کردی گوارای وجودت باد ، دعا کن دیگران نیز به این فیض عظمی نائل شوند .

  • رحمانی
    0

    به علی کامنت گذار: تعریف وتمجید نسناسان متملق وچاپلوسی چون تو بر خودشیفتگی واز خود متشکر بودن این ادم می افزاید ودر تخیل بیشتر فرو می برد که احتمالا هنوز نماینده ملت ومعجزه هزاره سوم است بلانسبت .

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      کسانی ازش حمایت میکنن که دنبال تن پروری و گرفتن پول مفت به اسم یارانه هستند

    • علی
      0

      رحمانی عزیز، آیا احمدی نژاد در برابر خاندان های بعضا غارتگر بیت المال مقاومت و ایستادگی نکرد؟ قبلا هر کسی انتقادی به این خاندانهای چپاولگر میکرد، آیا سرش را زیر آب نمیکردند؟ چاپلوسی یک حاکم، شاید برای رسیدن به مادیات باشد، ولی الان احمدی نژاد مگه حاکم است؟ باید واقعیت ها را دید و هوشیار و بیدار باشیم، هر کسی که با نواقص و نارسایی‌ها مبارزه کند، باید مورد تمجید و تحسین و تشویق و حمایت قرار گیرد. این چاپلوسی نیست. البته هر فرد غیر معصوم، ممکن است خطاها و اشتباهاتی هم داشته باشد.

  • ....
    0

    هزینه جنگ بالاست کسی سراغش نمیاد . مخصوصاً در این شرایط که کرونا جهان را فیتیله پیچ کرده .

  • محمود
    0

    زمانی که رئیس جمهور بود توی سازمان ملل گفت اسراییل باید نابود بشه! کلی بابت این حرف هزینه و تاوان دادیم! اسرائیل شروع کرد به مظلوم نمایی! و دودش به چشم ما رفت. اما الان که در مسند حکومت نیست دیگه از اسرائیل حرف بد نمیزنه! حتی زیرکانه به قدرت نظامی آمریکا اشاره میکنه در حالی که وقتی رئیس جمهور بود میگفت آمریکا غلطی نمیتواند بکند. اون همه تب و تابش چی شد پس؟! فقط میخواست ملت ایران رو بفنا بده!

  • سیروان
    0

    کارگزار اولیه فلاکت مردم ایران همین اقاست که پارانویید حاد داره

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      آخه تو توحد احمدینژاد هستی که در مورد بیماریش نظر میدی طرف تمام ارکان مملکت رو میبره زیر سوال واونقد زرنگه وآتو جمع کرده که دست بهش نمیتونن بزنن اونوقت میگی بیماره کاش ماهم اندازه احمدینژاد مبشدیم بعد نظر میدادیم

  • سعید
    0

    اون اختلاف بزرگی که دکترمحمود احمدی نژاد درموردش حرف زده مسئله برسر قبول مشروعیت ووجود رژیم صهیونیستی ست که هیچ گاه حل نخواهدشد!

  • ارر
    0

    این دلقک رفت امارات پیشرفت انجا را دید باز کم نیاورد وگفت ما فرق داریم فقط ۳۰ میلیارد دلار از نمایشگاه در میارند

    نظرات شما -
    • هوشنگ
      0

      دلقک باباته

  • نازنین
    0

    تمام این حرفا بهانست بهانه های عاشقانست اگرمن از تو گله دار تمام این حرفا بهانست

  • کلاه قرمزی
    0

    مموتی این آتیش از گور تو دراومد، اختلاف اینه که تو همه جا جار می زدی که اسرییل باید نابود بشه .

  • حسنی
    0

    سلام بر مدیر جهانی

  • مریم
    0

    جنگ چیه دیگه، اینا خودشون دست نشانده هستن با خودشون قراره بجنگن؟! روسیه و چین هیچوقت همچین اجازه ای نمیده که تو ایران جنگ شه، ایران مستعمره اوناس

  • زهرا
    0

    من موندم اون خانم چینیه لباس قرمز چطور خودشو چسبونده به اقای دکتر همسر اقای دکتر اعتراضی ندارن هر فردی جای ایشون باشه دیگه اجازه نمیده اقای دکتر حتی سفر درون استانی داشته باشه قربون صبر ایشون اصلا مونثها فاصله رو رعایت نمی کردن این عملشون از روی عمد بود

  • علی
    0

    دوستان ارجمند با سلام و ارزوی بهترین ها برای ملت عزیز بزرگ و فهیم کشورم دوستان .خیلی توجه کردم به حرفهای مسئولین محترم کشور به این نتیجه رسیدم که بابا مشکل از مسئولین عالیقدر نیست این بندگان خدا تقصیری ندارن مشکل از صندلی هائی است که این عزیزان به ان تکیه میدن گواه حرفم هم حرفای احمدی جونه تا روی صندلی ریاست بود حرف از کشتن و دشمنی با عالم و ادم میزد وقتی صندلیشو گرفتن حرف از دوستی و برادری می زنه نتیجه اینکه خیرین محترم لطفا برای حل مشکلات کشور عزیزمون صندلی مسئولین عزیز تر از جان رو عوض کنید این بندگان خدا اگه اختلاس میکنن واردات واکسن وخودرو ولوازم خانگی رو ممنوع میکنن دست خودشون نیست خواهش میکنم هرچه سریعتر اقدام فرمائید می ترسم یه قرار داد 50 ساله هم با طالبان و سومالی و....ببندن دیگه نون هم گیر خودمون نیاد.

  • باران
    0

    این وضع کشور نشان از یک چیز دارد شما با امریکا رفیق هستید و گرنه جرات نمی کردین پدر ملت با این گرانی در بیارین چون پشت شما گرم هست از آتش زیر خاکستر نمی ترسید شما با امریکا رفیق راهبردی هستید کاملا مشخص است و گرنه چرا امریکا به صدام حمله کرد چرا به ایران حمل نمی کند ؟

  • امیر1
    0

    اخه مرد .....تو خودتو با امریکا مقایسه کردی اگر شما بمب هسته ای داشتی واقعا از ان استفاده نمی کردی امثال کوته فکری مثل شما هستید که ما را به خاک سیاه نشاندید داشتن بمب از استفاده کردنش خیلی تاثیر گزارتر است یعنی شما این را نمی دانی امریکا از قدرت هسته ای ایران می ترسد انها استفاده نمی کنند ولی مطمن نیستند که ایران هم استفاده نمی کند.می شدامریکا را در دوره تو مهار کرد و سر جایش نشاند ولی فقط روفتی در استانها و دست بلند کردی و خیلی حرف دیگر این جا مهلت نیست فقط با این سطح فکر تو چه جور رییس جمهور شدی .ایا ایران نیاز به بمب اتم ندارد چرا .بمب اتم قدرتی دارد که همه از ان می ترسند

    نظرات شما -
    • امیر2
      0

      داداش شما فکر کردین امریکا از موشک و بمب ما میترسه ... نه عزیزم نگرانی انها حال ایران نیست نگرانی اینا آینده ایران است .. اونا فردای ایران را با دست یابی به دانش هسته ای می بینند و امروز به ما میگویند نگرانی ما بمب هسته ای ایران هست .. هرچند هر کشور برای دفاع از خودش و منافع خودش نیاز به قدرت مالی و نظامی دارد .... بی عقلی است که ما بگوییم به تسلیهات نظامی پیشرفته و روز دنیا نیاز نداریم .... اینا اگه می خواستند بر سر مسئله هسته ایران کنار بیان همون هشت سال دولت خائن روحانی کنار می آمدند . نگرانی اینا بمب هسته ای نیست اینا خودشون هزاران بمب دارن ...نگرانی اینا هسته نظام ایران هست و نمیخان کشوری مثل ایران که در مقابل سیاست های اونا مقابله میکنه در اینده نماد قدرت منطقه معرفی بشه .

    • به 2 عزیز
      0

      1_امریکا بدون شک از بمب هسته ای می ترسد و باید هم ساخته می شد که نشد.2_فکر کنم چند سال پیش غنی سازی کردیم پس دانش هسته ای داریم.3_امریکا و متحد انش هیچ وقت ایران هسته ای را قبول نمی کند که بخواهدبا این کنار بیاید 4_کدام اینده هر روز منزوی تر می شویم 5_نگرانی انها از طرز تفکر شیعه است انها با شیعه بودن ما مشکل دارند ولا خیلی کشور مسلمان داریم ایا امریکا با همه انها بد رفتار می کند

    • ستارخان
      0

      امیر ۱: دقیقا.چطور موشک بالستیک بازدارندگی میاره؟! بعد .....اتمی نمیاره؟!

  • ناشناس
    0

    بله مثل چاقو میمونه که دست یه دیونه باشه یا یه عاقل .

  • رحمانی
    0

    به علی کامنت گذار: ساده لوحی وکوته بینی بد بلایی است این اقا در هشت سال ریاست جمهوری اش ان قدر خودش و اطرافیانش خوردند وبردند که فقط یک نمونه ان بابک زنجانی است که به اندازه همه دزدان و اختلاسگران تاریخ ایران از ثروت این ملت به تاراج برد ، اختلاسگران کلانی چون خسروی ، دکل خوران ، املاک نجومی خوران ، خاوری و.... فقط گوشه کوچکی از شاهکارهای دولت احمدی نژاد است علاوه بر این که خودش هم به موقع ترک ریاست جمهوری ۱۶ میلیارد تومان از بودجه دولت به حساب دانشگاه ساختگی انداخت ، اطرافیانش چون رحیمی وبقایی و... هم الان در گوشه زندان اند ، ان تهمت زنی هاودر مقابل بزرگان نظام ایستادن هم برای کسب رای وخود را مصنوعی بزرگ کردن بود و الا شما می بینید بزرگترین دزدی ها واختلاس های نجومی دردوره ریاست این اقا رخ داده است ، این سفرها هم که ارزش ها انقلاب را زیر پا می گذارد وبا لختی وضدانقلاب و.... عکس سلفی می گیرد فقط و فقط برای دهن کجی به نظام جمهوری اسلامی است .

    نظرات شما -
    • علی
      0

      رحمانی عزیز، فرض کنیم تمامی مواردی که شما میفرمایید کاملا درست باشد، امثال خاوری ها و .... دزدیدند، بردند، و خوردند. حالا این سوال مطرح است، آیا این دزدان منافق که در لباس دوست به احمدی نژاد نزدیک شده بودند و وزارت اطلاعات آنها را تایید کرده بود ، و دزدی کردند، آیا کمی از پول‌های دزدیده شده را به احمدی نژاد دادند؟ آیا عامل و سرسپرده ی احمدی نژاد هستند؟ تنها مشکل بقایی و مشایی و .... که در زندان هستند، ظاهرا این بود که سر تعظیم در برابر تمامیت خواهان قدرت طلب فرود نیاوردند، و خودشان کلام خداوند تبارک و تعالی را قرائت کردند، و در زندگی خودشان و کشور می‌خواستند پیاده و عملیاتی کنند. در دوران روسای جمهور دیگر آیا اختلاس گران وجود نداشتند؟ امثال رفیق دوست ها، مهاجرانی ها، جهانگیری ها، نعمت زاده ها و .... آیا همگی سالم و صالح بودند؟ در یک کلام باید گفت که اکثر محرومین ایران زمین مدافع سرسخت احمدی نژادند، که به آنها عزت، هویت و کمک مالی کرد و آنها را از تنگنا اقتصادی در دوران خودش خارج کرد، و دعای همیشگی مستضعفان بدرقه احمدی نژاد است. ساده لوحی در جایی است که انسان قادر نباشد خادمان و خائنان را از هم تفکیک نماید‌.

    • ناشناس
      0

      مهندس عزیز کدام دولت در جمهوری اسلامی آمد ودزد نبود یکی را برای ما مثال بزن تا ماهم بدانیم

  • حسنی
    0

    ای پدیده هزاره سوم ، ای تک مدیر جهانی و فرا جهانی ، ای محو شده در هاله نور . ای کارشناس کاغذ پاره . هرچه شما بفرمایید ، بی چون وچرا درست است . خوب بید ??

  • کاربر ناشناس
    0

    راستی اقای دکتر همیشه یک موردی تو ذهنم خطور می کنه چرا احمدی نژاد با اسراییل مشکل داشت..بارها هولوکاست را نفی کردی،،به نظر اکثر مردم ایران، اسراییل یکی از ایالت های امریکاست.وبرای حفاظت از اسراییل لحظه ای درنگ نخواهد کرد،سرشاخ شدن با اسراییل،به معنی سرشاخ شدن با امریکاست. امریکا بزرگترین کشور سیاسی،،اقتصادی، نظامی روی کره زمین.یک مطلب جالب کشور روسیه که خود تو سلاح های نظامی دومین کشوردنیاست.فاصله خیلی زیادی داره تا به امریکا برسه.یابه عبارتی ۵۰ سال نسبت به امریکا عقب هست،،حالا سوال اینجاست جنابعالی چرا در طول مدت ریاست جمهوری به اسراییل تاختی و تحریمهای امریکا علیه ملت،،نه حاکمیت، را کاغذپاره خواندی؟؟ و اما بعد همین حاکمیت(نظام) جنابعالی و همکارانت در دولت جریان انحرافی خواندند..که گویی تاریخ مصرف شما برای نظام تمام شده است.

  • ناشناس
    0

    این موارد را حاکمیت ها می دانند انچه برای حاکمیت ها مهم است پیامدها و دستاوردهای این نزاع ها و کشمکش ها است. هم در امریکا و هم در ایران و اسرائیل و عربستان همچنین ترکیه اگر این نزاع ها نباشد انگاه باید مسئولان این حکومت ها پاسخ دهند که ریشه گرفتاری ها در این کشورها ناشی از فسادها و سوء مدیریت های حکومتی به چه دلیل است.

  • کلاه قرمزی ۲
    0

    کلاه قرمزی اب یخ بریز همانجا داره اتیش میگیره.یخ موجود است

  • نادر
    0

    این ماموتی فقط میخواد دیده بشه! دوست داره بیافته اوین که خودشو مطرح کنه.همین شک نکنید

  • شوران
    0

    فقط داری ادای، اپوزسیون داخلی در میاری.تا دیده بشی.

  • علیرضا داودی
    0

    اقای رحمانی معلوم هست چه غلطی از دهنت دارد بیرون میاد، بزرگان منظورت هاشمی رفسنجانی،،نا،ق نوری،خاتمی هست دیگه،بله اقای رحمانی هاشمی قدرت رو پاس داد به خاتمی و این یکی می خواست برگرد نه به اولی مردم نگذاستند.کشوری که مسولش هاشمی،خاتمی،ناطق،حسن کلیدنوکر رفسنجانی،باشه اوضایی بهتر از این نباید داشته باشد،ایران را ویراته کرده اند واما چقدر پرو وطلب کار با هواداران رانت خورشان..تو خیلی خیلی بی جا میکنی دکتر احمدی نژاد را متهم به اختلاص میکنی.ایشان ده ها باراعلام امادگی کردند تشریف ببرند دادگاه تا حواب ابهامات را بدهند وبه صورت زنده از تلویزیون.ولی کو مردش؟

  • ایرانی
    0

    این سفر به دوبی خیلی خوب بود لااقل چند تا ظریفه دیدی و کلی هوات عوض شد اگر آماده ای و باز خیال هپروتی هاله نورانی بدور خود نداری از تضییع حقوق مردم و اسرافها به حزب ا..و غیره و شعارهای کوچه وبازاری در دوره خود کمی افشاگری کن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟