کارگران هفت‌ تپه تحت‌ پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از فعال شدن بیمه تکمیلی و ارائه خدمات درمانی مناسب به کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت‌ تپه خبر داد.

کارگران هفت‌ تپه تحت‌ پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

دکتر عبدعلی ناصری در آستانه ولادت پیامبر اسلام (ص) با اعلام این خبر گفت: پس از واریز دو حقوق معوقه، به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم تا شرایط زندگی کارگران هفت‌تپه بهبود یابد و در این راستا به منظور حفظ سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی، کارگران هفت‌تپه و خانواده‌های آن‌ها از اول آذر ماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

وی از تصمیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکل بیمه مهر و آبان کارگران هفت‌تپه قدردانی کرد و گفت که از آذر ماه جاری حق بیمه تامین اجتماعی کارگران همزمان با سایر کشت و صنعت‌ها پرداخت می‌شود و تحت پوشش بیمه تکمیلی نیز قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه از تمهیدات این شرکت برای رفاه بیشتر کارگران هفت‌تپه خبر داد و گفت که مسائل و مشکلات کارگران هفت‌تپه مانند سایر کشت و صنعت‌های نیشکری در اولویت است و برای بهبود وضعیت موجود تلاش می‌کنیم.

به گفته او، با پرداخت حقوق‌های معوقه، همت کارگران این مجموعه صنعتی برای بازگشت به شرایط تولید دو چندان شده و بازسازی قطعات فرسوده، تمیزکاری و تعمیر دستگاه‌ها گام به گام در حال پیشرفت است.

ناصری در پایان با تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) و میلاد سلاله پاکش، امام جعفر صادق (ع)، اظهار امیدواری کرد که با همدلی ایجاد شده در بین همه مسئولان برای رفع مشکلات قدیمی‌‌ترین واحد نیشکری ایران، با همت و تلاش کارگران این مجموعه، بار دیگر شاهد رونق تولید و شکوفایی آن خواهیم بود.

در نشست ۱۸ مهر ماه سال جاری که به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری برگزار شد نسبت به تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه اقدام و مدیریت این مجموعه عظیم به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

با واگذاری کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دوشنبه ۲۶ مهرماه، دو ماه حقوق معوقه کارگران این مجموعه پرداخت شد و از اول آذر ماه نیز حقوق کارگران به روز می شود.

این شرکت با حدود پنج هزار نیرو به عنوان هشتمین طرح شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر شوش واقع شده است.

منبع: مشرق نیوز

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها