آیا تصویب طرح صیانت موجب اعتراضات مردم می‌شود؟/ انتقاد یک چهره اصولگرا از مجلس یازدهم: مجلس واقع بین نیست!

یکی از چهره های سیاسی اصولگرا بر این باور است که نمایندگان مجالس جامعه را آنطور که می‌خواهند می‌بینند نه آنطور که هست.

آیا تصویب طرح صیانت موجب اعتراضات مردم می‌شود؟/ انتقاد یک چهره اصولگرا از مجلس یازدهم: مجلس واقع بین نیست!

ناصر ایمانی از چهره های سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که در مورد طرح صیانت، آیا از نگاه شما موجب برانگیختن اعتراضاتی از سوی جامعه و مردم نمی‌شود و یا در مورد طرحی مانند اموال مسئولان، بارها در مجالس قبلی این طرح نتوانسته به سرانجامی برسد و موفق نبودند، نگاه مجلس یازدهم به این طرح چگونه است؟ گفت: در مورد طرح صیانت و طرح‌هایی مانند این، یکی از ایراداتی که این مجلس دارد این است که فکر می کنم فضای ذهنی حاکم بر عموم مردم جامعه از نمایندگان، تا حدودی فاصله دارد.

او افزود: دلیل دیگر این است که به نظر می رسد نمایندگان، آن طور که می خواهند جامعه را می بینند نه آن طور که هست، یعنی به عنوان مثال تمایل دارند جامعه این گونه باشد بنابراین همه چیز را آن گونه می بینند و طرح‌هایی که می دهند در همین راستا است و این هم یکی از نقاط ضعف مجلس است که واقع بینی نسبت به جامعه ندارند. ممکن است واقعیت‌ها در یک مواقعی به گونه‌ای باشد که نمایندگان، چندان که باید، آن را نپسندند و این بحث دیگری است ولی بالاخره یک واقعیت است، به نظر من این نقطه ضعف اصلی طرح‌هایی مانند طرح صیانت است.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کیان
    0

    دولتی و مجلسی که اقتدارش رو به رخ مردم خودش بکشه ولی تو منطقه مادر خرج باشه و عرضه ارزان کردن تخم مرغ رو نداشته باشه و از سر تا پاش رو نظامی ها تشکیل بدهند تفکرشون هم نظامی و دیکتاتوری خواهد بود و از اعتراض مردم هم نمیترسه چون ترفندشو یاد گرفتن اول چهارتا پرچم آتش میزنن و داستان رو سیاسی وفتنه می‌نامند و اجازه زدن مردم رو با چوب و چماق و اسپری وشوکر و تیر مستقیم رو هم میدن حاج باقر هم خودش هم رئیس مجلس هست هم رییس تیم لوله کن مردم نمایندگان چلوکبابی هم نوچش هستن

  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت خدا بر نمایندگانی باد که میخواهند سرعت اینترنت را بیارن پایین و باعث فلج شدن هزاران شغل شوند

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش کلمه مردم از نماینده مردم برداشته میشد لااقل به نام مردم تمام نمیشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها