۲۰ دوچرخه گران‌قیمت ایتالیایی‌ها به سرقت رفت

دزد دوچرخه در مسابقات قهرمانی جهان

۲۰ دوچرخه تیم ملی ایتالیا که در مسابقات پیست قهرمانی جهان شرکت کرده بود به سرقت رفت و این در حالی است که این دوچرخه‌ها چند صد هزار یورو ارزش مادی دارند. 

دزد دوچرخه در مسابقات قهرمانی جهان

در جریان مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی جهان که در فرانسه برگزار شد، اتفاق عجیبی رخ داد و ۲۰ دوچرخه متعلق به تیم دوچرخه سواری ایتالیا به ارزش چند صد هزار یورو به سرقت رفت.

سارقان ۱۵ دوچرخه پیست و پنج دوچرخه دیگر را عصر جمعه از هتلی در لیل که در آن رکابزنان ایتالیایی برای مسابقات پنج روزه اقامت داشتند، سرقت کردند.

در میان دوچرخه‌های دزدیده شده، دوچرخه‌های طلایی رنگی بود که رکابزنان ایتالیا در ماده تعقیبی تیمی از آن استفاده کردند و بسیار هم مورد توجه بود و تیم ایتالیا در این ماده قهرمان جهان شد.

دوچرخه‌ها هر کدام حدود ۳۰۰۰۰ یورو ارزش گذاری شده‌اند و تنها دسته‌های تیتانیومی آن‌ها که با چاپ سه بعدی ساخته شده‌اند بیش از ۱۰۰۰۰ یورو ارزش دارند.

گزارش شده است که دوچرخه‌ها را که قرار بود به ایتالیا بازگردانند، در یک ون که در پارکینگ هتل پارک شده بود، قرار داده بودند.

پلیس بر این باور است که سرقت توسط افراد حرفه‌ای انجام شده است که می‌دانستند با وجود امنیت در پارکینگ، به کدام ون وارد شوند.

یکی از مسئولان تیم گفت: ما می‌دانستیم که این سفر از نظر ایمنی چقدر می‌تواند دشوار باشد، بنابراین ترجیح دادیم در هتلی با پارکینگ خصوصی و نظارت‌شده اقامت کنیم، حتی اگر رفت و آمد برایمان سخت‌تر باشد اما حتی این اقدامات نیز دزدان را متوقف نکرد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها