واکنش سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مرگ ۴ کودک در اثر فرو ریختن دیوار

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پی حادثه ناگوار «روستای بنواسحاق بازار» چابهار و درگذشت ۴ کودک دانش آموز در این حادثه، پیام تسلیتی صادر کرد.

واکنش سرپرست وزارت آموزش و پرورش به مرگ ۴ کودک در اثر فرو ریختن دیوار

در متن پیام تسلیت علیرضا کاظمی آمده است: تسلیم در برابر تقدیر الهی نشانه معرفت عمیق و پایدار و مقتضای ایمان خدایی است.

حادثه تلخ و ناگوار ریزش دیواره خاکی در «روستای بنو اسحاق بازار» از توابع بخش پیر سهراب چابهار که در هنگام بازی کودکان منجر به درگذشت ۴کودک دانش آموز این نوگلان فقید و مصدومیت تعدادی کودک دانش آموز دیگر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و همکارانم در آموزش و پرورش آن منطقه، با آرزوی سلامتی مصدومین، علو درجات را برای این فرشتگان پاک آسمانی خواهانم.

در ادامه این پیام نوشته شده است: ایمنی در بازی و فعالیت های فوق برنامه و تفریحی حتی در خارج از ساعات آموزشی از جمله راهبردهایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.

امیدوارم با تدبیر خانواده‌ها و ایفای نقش درست و بهنگام دست اندرکاران دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارتخانه و مدیرکل آموزش و پرورش استان مأمور رسیدگی مستقیم و کامل به این موضوع و تسلای بازماندگان و مصدومین و نماینده تام الاختیار اینجانب هستند. سلام و درود خدا بر روح بلند این کودکان پاک و نجیب و خانواده‌های صبور و داغدار.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمود
    0

    باز هم برويد سرمايه هاى ايران مملكت را در كشورهاى ديگر خرج كنيد وكاش براى آبادانى آنها بود فقط جنك ويرانى تاريخ در باره شما چه خواهد نوشت حيف اين بچه هاى معصوم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها