در جلسه هیات دولت مطرح شد

واکنش رئیس جمهور به حمله روز سه شنبه به سیستم جایگاه‌های سوخت/ عده‌ای می خواهند مردم را عصبانی کنند

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی، پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد بی‌نظمی و اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.

واکنش رئیس جمهور به حمله روز سه شنبه به سیستم جایگاه‌های سوخت/ عده‌ای می خواهند مردم را عصبانی کنند

سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سیستم جایگاه های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

رئیس جمهور افزود: در این حمله سایبری نه تنها مسئولین دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند و مردم نیز آگاهی خود را در مواجهه با این مشکل نشان دادند و با هوشیاری اجازه ندادند که کسی بتواند سوء استفاده و فرصت طلبی کند.

رئیسی با تمجید از اطلاع‌رسانی به موقع رسانه ملی تأکید کرد: جا دارد صمیمانه از همراهی و همکاری مردم نیز قدردانی کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: متقابلاً وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجاد شده، اقدام نماید که حقی از مردم ضایع نگردد.

رئیسی تاکید کرد: باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت و اولویت خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که هر کسی که شهروند ایران است و در این مملکت زندگی می کند فارغ از دین و مذهب و قوم و نژاد بر گردن ما حق دارد و ما نیز نسبت به آنان تکلیف و وظیفه خدمت رسانی داریم لذا نگاه و رویکرد مسئولین باید خدمت به همه اقشار و مردم باشد.

رئیسی همچنین با اشاره به گفت و گو با دانشجویان و ابراز نگرانی تعدادی از آنان از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، به وزرای علوم و بهداشت و درمان دستور داد نسبت به تجهیز ترمیم و رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویان متاهل و مجرد اقدامات لازم را بعمل آورند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • بنده خدا
    0

    مدیریتی که بابت جلوگیری از این مشکلات حقوق نجومی مفتی میگیرد ، همیشه جا می ماند ! چرا ؟ ادعای شیر دارند در عمل شیر پاکتی!

  • پرسش
    0

    رئیس جمهور انتصابی! نابغه بی سواد! این عده چه کسانی هستند؟؟

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    صدا و سیما این بار آگاهانه عمل کرد و سریع اطلاع رسانی کرد و همچون گذشته صورت مسئله را پاک و انکار و تکذیب نکرد ..این حرکت و سرعت در اطلاع رسانی قدم مثبت و رو به جلو است.

  • منتقد
    0

    صدا و سیما کم کم داره سرعت عمل پیدا میکنه و مردمی میشه و از حالت انکار و تکذیب و عقب افتادن از فضای مجازی و رسانه اونور آبی دور میشه.... روزنه امیدی داره باز مبشه !!!!

    نظرات شما -
    • مختار ثقفی
      0

      بله کاملا با صحبت شما موافقم مخصوصا خانم آمنه سادات ذبیح پور

  • دن کیشوت
    0

    بیشترین کسانی که مردم را عصبانی می کنند عبارتند از: آخوندها و سردارها

  • کاربر ناشناس
    0

    نخیر اقادوروغ است.هیچ حمله سایبری در کار نیست.زیر ساختهای کشور(پدافندغیرعامل)انقدر قوی هست که دشمن نتواند در ان نفوذ کند.دارند سرمردم کلاه می گذارند قصد دارند بنزین را گران کنند حملات سایبری را بهانه کرده اند..شیطان هم به مخش همچین نقشه ای خطور نمی کنه..ولا به ذهنم میرسه که شیطان این جماعت رو دست خورده.می خواد بیاد از جماعت درس یاد بگیره..شیطان قصد دارد بیاد نزد این جماعت علم اش را کامل کند

  • تیز بین
    0

    به دنکیشوت اگر این سردار ها نبودند الان تو زنده نبودی تا از این غلطا بکنی

    نظرات شما -
    • ایرونی
      0

      دو تا از این کارها یی که جزء وظائف ذاتی شان هست بفرمایید لطفا----- به غیر از دخالت در مناقصه های سود آور وموشک به اهداف پروازی و--------

    • خوزستانی
      0

      پیروزی در جنگ مهم بود که ایران با 20 میلیون نفر جمعیت بر کشور کافر عراق با جمیت 40 میلیون نفر پیروز شد و عراق جام زهر نوشید.

    • ناشناس
      0

      میشه بفرمایی سردارها چه گلی به سر ملت زدند .نکند تو هم همه فداکاریهای مردم در زمان جنگ را مثل سردارها به پای اونا نوشتی ؟

  • شوران
    0

    ما صاحب فهم هستیم بهر دلیل امکان ( خرابی سیستم .....) هست.عصبانیت من وما تورم و گرونی و ....! آدرس غلط ندید

  • فرشادآزاد
    0

    برادربزرگوار ریاست محترم جمهور لطفا به آرشیو 20سال گذشته مراجعه کنید هروقت دولت خواست گرانی اعلام کنه ابتدا مورد اینچنینی رخ داده دولت تاکید کرده شایعه است گرانی نداریم کمترازیکماه تمام حاملهای انرژی روسیصدبرابرگران کرده برق وآب روهمینطور مردم باورنمیکننداین روش آماده سازی ایضایی اذهان دیگر نخ نما شده ومردم همه درهراس هستند کی باز دولت خانه خرابشان می کنددیگرظرفیت ندارند گنجایش ندارندمحض رضای خدا دست دولت روازجیب ملت خارج کنید

  • شیرتوشیر
    0

    شما کاری کردید که آمپر مردم بالا بچسبه! کدام عده خجالت بکشید

  • نادر
    0

    میگن در بحران خونسرد باشید .ایشان از آچمز شدن اطلاعی ندارد.قدرت پشت این حمله پیام محکم دراد.

  • مصطفی
    0

    در بحران ها خونسرد بودن و تدبیر درست از عوامل موفقیت میتونه باشه . شما باید بسرعت دستور می دادید بنزین بصورت آزاد تحویل بشه .حتی اگر نرخ آزادی هم در کار نبود باید ریسک میکردید و مردم را معذب نمی کردید و به هر وضعی بود به جایگاه داران تحویل سوخت و خاموش کردن سیستم هوشمند را می دادید . باور کنید اگر واقعا برای این مردم که در چهل سال گذشته در تمام مشکلات همراه دولت و رهبریت بوده اند فقط کمی اهمیت بدهید مردم غرق در نعمت زندگی خواهند کرد .کمتر مردمی در دنیا میبینید اینقدر با حکومت خودشان همراه باشند و اینقدر بجای مسئولان درد موجود را تجزیه و تحلیل کنند و به خودشان بقبولانند .

  • فرشادآزاد
    0

    برادربزرگوار ریاست محترم جمهور لطفا به آرشیو 20سال گذشته مراجعه کنید هروقت دولت خواست گرانی اعلام کنه ابتدا مورد اینچنینی رخ داده دولت تاکید کرده شایعه است گرانی نداریم کمترازیکماه تمام حاملهای انرژی روسیصدبرابرگران کرده برق وآب روهمینطور مردم باورنمیکننداین روش آماده سازی ایضایی اذهان دیگر نخ نما شده ومردم همه درهراس هستند کی باز دولت خانه خرابشان می کنددیگرظرفیت ندارند گنجایش ندارندمحض رضای خدا دست دولت روازجیب ملت خارج کنید بزرگوارشمابه صادرات درست نگاه کنیدهمه اقلام نیازضروری ملت دلره صادرمیشه به امیداینکه ارز بدست بیاریم درحالیکه بازاردالی روخالی میکنیم شاید ارزبدست بیاوریم اما باعث نابرابری عرضه وتقاضامیشودارزحاصله هم که یانصیب دلال میشودیا اختلاسگرشمامیوه وتره بار روصادرمیکنید فولاد روصادرمی کنیدکه مثلا اگربادلاربخرندتفاوتش باخریدمردم صدبرابر نفع گیر دولت بیادبعداون دلار به بازاربه مردم برنمی گرده دوضربه مهلک به مردم میزنید جلوی واردات رومیگیرید بازارداخل توان تولیدبه اندازه تقاضامردم رونداره بازهم به مردم ضربه میزنید اجازه نمیدید باتنوع کالا رقابت ایجادبشه تولیدکننده میبینه هرطورباشه مردم مجبورنداستفاده کنند توجه به کیفیت نمیکنه صدبرابرافزایش میده این مملکت داری درست نیست حتی غولهای اقتصادی جهان غولهای تولیدکننده جهان هم توکشورشون جلوی واردات رونمی گیرن اول نیاز بازارداخلی روتامین میکنن تنها راه رهایی کشوربرطرف کردن تحریمها وصادرات 4پنج میلیون روزانه نفته بعدازارز حاصله زیرساخت ایجادکنیم

  • هما نا
    0

    حالم ازتون بهم می خوره

  • علی
    0

    شما حاکمان ظالم 43ساله مردم را ازدزدیها اختلاسها ثروت اندوزی هاتون کاخ نشینیهاتون رابطه بازیهاتون اشرافی گریهاتون فقر وفساد فحشادراثر جنایتهاتون این مردم را اعصبانی کرده اید مردم زیر فشار فقر وتورم کمر خم کرده اند چوب تو لانه زنبور میکنید انتظار دارید به سرتون نریزه .همه چیز مردم را ازشون گرفتید مردم را به چکنم چکنم دچار کردید خدا لعنتتون کنه واله قسم کاری به کسی نداشته باشید کاری بهمون ندارند .شما فکر آرامش وآسایش مردم نیستید فقط فکر حکومت کردن وجاه ومقام وثروت هستید خدا برتون داره ازروی زمین

  • مصطفی
    0

    جناب رئیسی بنده از دوستداران و حامیان شما بوده ام و هستم اما اینکه حامیان شما و مسئولین ستادهای مردمی شما بعد از روی کار آمدن شما و قبول مسئولیت همگی عقب کشیدند و با عنوان اینکه ما برای پست تبلیغ نمیکردیم خسران جبران نشدنی هست که راه و زمینه را برای هجوم نان به نرخ روزها باز میکنه . جناب رئیسی استفاده از افراد نخبه و با سواد عالیه ولی این به معنی حذف با تجربه ها نیست . این دو قشر را با هم در کنار هم بکار بگیرید . صرفا افراد معرفی شده و مدرک دار زیر چهل سال را به راس کار گذاشتن ریسک بزرگی هست که قطعا ضرر آنرا در آینده نزدیک مملکت میده .

  • مهدی
    0

    بنام خدا. آنچه که مسلم است ما خود را طرف مقابل آمریکا و اسراییل میدانیم و برای نابودی آنها روزشماری میکنیم. این دشمنان را ۴۰ سال است که داریم و با آنها پدر کشتگی هم داریم. خوب عکس العمل های اینچنینی از طرف دشمن چیز غریبی نیست. عصبانیت که هیچ لازم باشد خون مردم ایران را هم می ریزند. با این اوضاع دولت چه برنامه ای برای مقابله دارد؟ شتر سواری دولا دولا نمی شود.

  • ناشناس
    0

    از عصبانی گذشته، اکثریت مردم عذاب می کشند

  • .......
    0

    رئیسی:.............باید خدمتگذاری مردم را بکنیم...........!؟ خب بنده راننده اسنپ ( بنزین گیرم نیومد کار نکردم) بیکار گوشه خونه نشستم!آدرس کامل را سایت خبر فوری داره اگر راست میگی علی وار بیا حقّم بده اگر پیرو علی ع و مرد هستی.منم مدارکم نشون میدم بسم الله

  • رضا
    0

    چی ؟ مطمىن هستی اون عده خودتون نیستین ؟

  • ناشناس
    0

    شیخ رئیسی: ازاون اول ۷۵درصد مردم ازانتصاب توعصبانی بودن. بالطبع منظورت ازمردم همون ۱۵ میلیون نفره...

  • سردار سرلشگر خلبان
    0

    باید به سرهنگ پاسدار ایوب علیزاده مأموریت داده شود که یک سیلی آبدار نثار شیخ طوطی ( رییسی ) نماید، بلکه از فیلم بازی کردن دست بردارد.

  • موسی
    0

    ماکه ناراحت نمیشیم .بنزین به چه دردمیخوره .سلامتی مهمه گازهست

  • طوطی
    0

    میخواهید .دوباره کشتار .وخون ریزی کنید .کرونایتان جان مردم را میگیرد .سال انتخابات نیست .

  • س
    0

    رییس جمهورواکنش سختی نشون داد خدابه خیربکنه

  • سروش
    0

    این سناریوبرای گران کردن بنزین بود البته بااسم رمز حمله سایبری تا واکنش مردم سنجیده شود وتبعات به بار نیاورد

  • عروس لبنان
    0

    حلق آویز بشید با عمامه هاتون ایشالا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها