اظهارات تازه سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره تحولات مأرب

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای یمنی با آزادسازی کل مناطق «الجوبه» و «جبل مراد»، مرحله دوم عملیات «بهار پیروزی» را با موفقیت اجرا کردند.

اظهارات تازه سخنگوی نیروهای مسلح یمن درباره تحولات مأرب

سرتیپ یحیی سریع چهارشنبه شب در یک نشست خبری به تشریح مرحله دوم عملیات «بهار پیروزی» در استان مأرب پرداخت و گفت که در این مرحله همه مناطق الجوبه و جبل مراد به طور کامل آزاد شدند.

سرتیپ یحیی سریع ضمن تمجید از نقش «بزرگ» قبایل مأرب در موفقیت عملیات بهار پیروزی، تصریح کرد: «در این عملیات خسارت زیادی به صفوف مزدوران خارجی وارد شده است».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: «ما از همه فریب‌خوردگان مأرب می‌خواهیم که هر چه سریعتر به جنگ در این استان پایان دهند و از فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته است، استفاده کنند. این فرصت طولانی نخواهد بود».

یحیی سریع افزود: «ما به شهروندان مأرب اطمینان می‌دهیم که نیروهای ما برای تامین امنیت آنها و اموالشان در مرحله بعدی تلاش خواهند کرد».

وی در پایان از همه مردم آزاده یمن خواست تا برای آزادی بقیه اراضی یمن و رسیدن به استقلال و آزادی کشور، آمادگی کامل داشته باشند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرشادآزاد
    0

    انشاالله هرچه سریعتر این جنگ به پایان برسدجنگی که هزاران کودک راقربانی کرده وهیچ هدفی ویانتیجه ملموسی برای هیچکدام ازطرفین نداردجنگ قدرت است وجالب اینجاست که جنگ نیابتی است اگراین جنگ هرچه زودتر به پایان برسدهم دیگرانسانهای بیشتری قربانی نمیشوند وهم به نفع ملت ماست چون دیگرلزومی به هزینه کردن درحمایت ازانصارالله نیست وبخش اعظمی ازفشار براقتصاد ما برداشته میشودملت یمن مظلوم است چرا برای اینکه چه کسی قدرت را دردست بگیردقربانی شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها