تغییر در ساعت طرح ترافیک از ۱۰ آبان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آخرین جزئیات افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک را تشریح کرد.

تغییر در ساعت طرح ترافیک از ۱۰ آبان

سید مجتبی شفیعی در حاشیه جلسه شورای عالی ترافیک شهر تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: جلسه هفتادم شورای عالی ترافیک شهر تهران با حضور اعضا برگزار شد.

او ادامه داد: اولین موضوعی که در دستور کار قرار داشت، تغییر ساعات در خصوص محدودیت طرح ترافیک بود. با توجه به اینکه در روزهای اول نیمه دوم سال معمولا با افزایش ترافیک مواجه هستیم و امسال نیز در مقایسه با شرایط پیش از کرونا نمودارها حدود ۱۸ درصد افزایش طول صف‌ها و معابر درگیر با سرعت کم را نشان می‌دادند، توجه به این موضوع اهمیت داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: بررسی‌ها نشان داد که یکی از این عوامل موثر بر این شرایط سنگین ترافیک، بی‌اثر شدن محدودیت‌های تردد اعمال‌شده در طرح ترافیک بود، زیرا اجرای طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح به ساعت ۸:۳۰ صبح و از ۱۸:۰۰ به ۱۶:۰۰ تعییر کرده بود.

شفیعی ادامه داد: جمع‌بندی این شد که این ساعات تعییر کند. در گام اول از تاریخ ۱۰ آبان ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصر گاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر خواهد کرد.

او اضافه کرد: در گام بعدی، از روز بازگشایی مراکز آموزشی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا بلافاصله در همان روز محدودیت از ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰ صبح و از ۱۷:۰۰ به ۱۸:۰۰ تغییر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • مهدی
    0

    بسیار عالی از بار ترافیک هم کم میشه دستتان درد نکند

  • قاسم
    0

    ظاهرا ناف شما را در هنگام تولد با محدودیت بریده اند دائماٌ برای مردم محدودیت و برای خودتان مصونیت ایجاد می کنید.

  • مهدی
    0

    بنام خدا. واقعا این تصمیمات را باید با خط زر روی الواح هخامنشی نوشت. فقط کلک پول است. مگر میشود جماعتی که قرار است فاصله اجتماعی را رعایت کنند در زمان تعیین شده با وسیله شخصی رفت و آمد کنند؟ با کرایه های تعیین شده هم فقط اتوبوس و مترو قابل استفاده است یعنی دم و بازدم تو صورت همدیگه. اگر مقصود کشتن مردم است، تصمیم بجایی است. البته کسانی که دارند پولی هم به جیب شهرداری می‌ریزند و جا برای انتصابهای فامیلی بازتر می شود....بقیه هم دودش را میخورند.

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط به فکر پر کردن جیب خودتونید. واقعا طرح ترافیک یعنی چی؟ حیف بیت المال

  • بی صاحابی بد دردیه
    0

    خدا لعنت کند شما را که اندکی راحتی را به مردم نمیتوانید ببینید و همینکه درآمد یک محدودیت کم میشود ولوم درآمد محدودیت دیگر را افزایش میدهید

  • سید
    0

    خدا لعنت کند دزدان شهر را بی صبرانه منتظر قیامت خواهیم بود تا این چاپلوسان طمع کار به سزای عملشان برسند . فقط بفکر چاپیدن ملت هستند/ یعنی نگاه می کنند ببینند که ملت از چی خوشحال هستند و آرامش دارند .دقیقا دست می گذارند روی آن

  • حسن
    0

    خدایی بیایید طرج زوج و فرد حذف کنید باعث افزایش خودرو وترافیک در تهران شده طرف دوشماره زوج وفرد دارد مشکلی ندارد ولی بدبخت های پراید سوار باید کرایه گران خودش به محل کار و...برساند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      طرح زوج و فرد سه ساله تغییر کرده کجایی خوبی برانداز

  • شورای عالي ... !
    0

    مرا به خيـرِ تو اميد نيست ، شـــرّ مرِسان ! مگر كرونا ، و مرگ و مير ناشي از آن تمام شده ؟ حضرت عباسي ، دست از اذيّتِ اين مردمِ عزيز و شريف برداريد . چقدر آزمون و خطا ؟

  • ناشناس
    0

    طرح ترافیک و آلودگی هوا یعنی چه؟! ورود خودروهای شخصی را به محدوده مرکزی و اصلی شهر ممنوع یا محدود کردن نوعی بی عدالتی و ظلم مدرن است! از همه بدتر اینکه یک عده نور چشمی را از ممنوعیت یا محدودیت ورود به محدوده طرح مستثنی نموده و جهت مجاز تلقی شدن ورود به طرح از مردم عادی پول دریافت می کنید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها