علیرضا کریمی: محرومیتم سنگین‌تر از ۶ ماه بود/ مشکلی برای حضور در رقابت‌های داخلی ندارم

ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: محرومیتم خیلی سنگین‌تر از ۶ ماه بود، اما رسول خادم و مسئولان فدراسیون تلاش کردند که کمتر شود.

علیرضا کریمی: محرومیتم سنگین‌تر از ۶ ماه بود/ مشکلی برای حضور در رقابت‌های داخلی ندارم

به گزارش خبر فوری به نقل ازخبرگزاری تسنیم، علیرضا کریمی در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: در هفته‌های اخیر تمرینات منظمی را پیگیری می‌کردم و قرار بود 10 روز دیگر عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا باشم که متاسفانه به دلیل محرومیت، این تورنمنت را از دست دادم. البته این محرومیت تا زمان برگزاری رقابت‌های جهانی تمام می‌شود و دیگر مشکلی نخواهم داشت.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای حضور در رقابت‌های داخلی، انتخابی و لیگ ندارد، ادامه داد: ان‌شاالله همه ناکامی‌های کوچک با موفقیت‌های بزرگ جبران شود.

این کشتی‌گیر درباره محرومیتش از سوی اتحادیه جهانی کشتی گفت: محرومیتم خیلی سنگین‌تر بود، اما رسول خادم و مسئولان فدراسیون تلاش کردند که کمتر باشد. البته این خطر همچنان وجود دارد، چون باز هم احتمال هست که این اتفاق باز هم در تورنمنت‌ها و رده‌های سنی مختلف برای نفرات کشورمان رخ بدهد. به هر حال مسئولان باید به دنبال چاره‌ای اساسی برای این موضوع باشند.

کریمی عنوان کرد: من شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست دادم، اما تمریناتم را در اردوهای مختلف پیگیری می‌کنم. ان‌شاالله بتوانم در مسابقات آینده خوب عمل کنم و عضو تیم ملی شوم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها