زیرساخت‌های حوزه سلامت در گرمسار مطلوب است

زیرساخت‌های حوزه سلامت در گرمسار مطلوب است

به گزارش خبرگزاری تسنیم داریوش طاهری عصر امروز در نشستی با مدیران گرمساری با حضور استاندار سمنان اظهار داشت: امسال و هم‌زمان با دهه فجر دو پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مطلوب بودن زیرساخت‌های حوزه سلامت در شهرستان گرمسار گفت: با افتتاح این پروژه‌ها شهرستان گرمسار در حوزه سلامت در وضعیت مناسبی از لحاظ دارا بودن امکانات حوزه سلامت قرار دارد.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه در دولت یازدهم از لحاظ امکانات زیرساختی در حوزه سلامت به شهرستان گرمسار توجه زیادی شده است افزود: افتتاح پروژ‌ه‌هایی نظیر درمان بستر امام رضا (ع) ایوان کی و بیمارستان 164 تختخوابی گرمسار از نمودهای این توجه است.

طاهری با اشاره به افتتاح چندین پروژه عمرانی در شهرستان گرمسار افزود: افتتاح مجموعه فرهنگی و نمازخانه دانشگاه گرمسار از دیگر پروژه‌های امروز بود که با صرف اعتبار چهار میلیارد و 300 میلیون ریال با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان گرمسار در بخش صنعت گفت: شهرستان گرمسار در بخش صنعتی و معدن دارای ظرفیت‌های زیادی است که امروز با افتتاح دو پروژه صنعتی دیگر در این شهرستان زمینه ایجاد رونق بیشتر در این زمینه در شهرستان فراهم می‌شود.

فرماندار گرمسار از افتتاح چندین پروژه عمرانی و آب‌رسانی در شهرستان گرمسار خبر داد و با تشریح اطلاعات برخی پروژه‌های آب‌رسانی و بهره‌برداری از سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار در چند روستا از توابع گرمسار در سال 95 خاطرنشان کرد: هفت پروژه در سال 95 توسط آبفای شهری استان سمنان بااعتبار 66 میلیارد و 35 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

طاهری با بیان اینکه امسال چندین پروژه در بخش نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در شهرستان گرمسار اجرا شد افزود: 10 میلیارد و 206 میلیون ریال در این بخش برای شهرستان گرمسار هزینه شده است.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به مناطق محروم و به‌ویژه روستاهای این شهرستان گفت: برق‌رسانی به مناطق محروم این شهرستان از پروژه‌های قابل‌افتتاح دهه فجر امسال بود.

فرماندار گرمسار گفت: 6 پروژه برق‌رسانی بااعتبار 17 میلیارد و 860 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان گرمسار به‌صورت رسمی افتتاح و بهره‌برداری شد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها