موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرفوری:

تصمیمی برای توقف ارز مسافرتی در مجلس اتخاذ نشده/ مردم به شایعات توجه نکنند

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا به این لحظه تصمیمی برای توقف ارز مسافرتی در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی اتخاذ نشده است.

تصمیمی برای توقف ارز مسافرتی در مجلس اتخاذ نشده/ مردم به شایعات توجه نکنند

ناصر موسوی لارگانی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره توقف ارز مسافرتی به کسانی که قصد خروج از کشور را دارند اظهارکرد: تا به این لحظه علی‎رغم اخباری که پیرامون تصمیم کمیسیون اقتصادی مجلس برای توقف ارز مسافرتی منتشر شده است تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

وی تصریح کرد: بنده اخبار منتشر شده درباره توقف ارز مسافرتی را تایید نمی‎کنم چرا که کمیسیون اقتصادی باتوجه به تعطیلات مجلس شورای اسلامی جلسه‎ای نداشته است که بخواهد چنین تصمیمی را اتخاذ کند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک بعد از تشکیل جلسات علنی مجلس شورای اسلامی و نشست‎های کمیسیون اقتصادی درباره این موضوع اطلاعات لازم را ارائه خواهیم کرد.

موسوی لارگانی اظهارکرد: تا به این لحظه هیچ تصمیمی از سوی مجلس و سایرنهادها طبق اطلاعاتی که بنده در اختیار دارم برای توقف ارز مسافرتی به کسانی که قصد خروج از کشور را دارند اتخاذ نشده است از این رو اخباری که در این راستا منتشر شده است مورد تایید نیست.

وی تاکید کرد: بدون شک در صورت اتخاذ چنین تصمیم مهمی مراجع و دستگاه‎های مربوطه اطلاعات لازم را در این راستا ارائه خواهند کرد از این رو انتشار خبرهایی با محتوای دروغ قطعا به جز آشفته کردن فضای عمومی جامعه هیچ دستاورد دیگری را دربرنخواهد داشت از این رو مردم نباید به شایعات توجه کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رضا لیثی
    0

    باسلام.من حواله ارز و پول تور را دادم .اگرارز مسافر داده نشه تکلیف من چیه

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      چرا داده میشه، حالا نری تایلند عشق و حال نکنی چیزی عوض نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها