خادمی در گفت و گو با خبرفوری:

افزایش قیمت بنزین حتمی است/ اقتصاد با همین وضعیت پیش رود چا‎ره‎ای جز مدیریت سوخت نداریم

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی که در کشورمان وجود دارد بدون شک افزایش قیمت بنزین در طی روزهای اخیر امری طبیعی است اما هنوز زمان قطعی این موضوع مشخص نشده است.

افزایش قیمت بنزین حتمی است/ اقتصاد با همین وضعیت پیش رود چا‎ره‎ای جز مدیریت سوخت نداریم

هدایت‎الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری در باره افزایش قیمت بنزین در طی روزهای آینده اظهارکرد:اینکه در جایی مصوب شده باشد و تصمیم قطعی گرفته شده باشد که افزایش قیمت بنزین صورت گیرد نه در دولت نه مجلس چنین رویکردی اتخاذ نشده است.

وی تصریح کرد: اینکه در آینده قیمت بنزین افزایش پیدا کند امری طبیعی است چرا که اگر قرار باشد ما میزان سوخت را در کشور مدیریت کنیم و با کاهش سوخت روبه رو نشویم باید قیمت سوخت را در کشورمان افزایش دهیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: یکی از راه‎های مدیریت سوخت این است که دولت بنزین را دو نرخی کند تا بتواند در این راستا به مطالبات مدنظرش دست پیدا کند هرچند ارائه کارت سوخت و سهمیه‎بندی بنزین نیز از دیگر مواردی است که می‎توان برای مدیریت سوخت به آنها استناد کرد.

خادمی تاکید کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی کشور اگر ما مجبور شدیم که یک اقتصاد انقباضی را مدنظرمان قرار دهیم قطعا شرایطی جز دونرخی کردن بنزین نداریم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر شرایطی که سبب خواهد شد تا ما به سمت سهمیه‎بندی و دو نرخی کردن بنزین پیش برویم کاهش فروش نفت ایران در بازارهای جهانی است که در این صورت ما باید بنزین را حتما گران کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: از منظر بنده افزایش قیمت بنزین قطعا در طی روزهای آینده رخ خواهد داد اما هنوز زمان قطعی این موضوع مشخص نشده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ل
    0

    علی برکت الله

  • نننتاتالاال
    0

    سپاس از راه حل شما

  • ن
    0

    لعنت

  • ن م
    0

    درکت میکنم

  • حمزه
    0

    گران کردن دراین مملکت با هزار توجیه الکی ساده ترین کار است ولی چرا نمی آیید بگویید چرا خودروسازان اینقدر خودرو بی کیفیت با مصرف بالا تولید می کنند راستی چرا همیشه در تابستان ها و ایام تعطیلات که طبیعتأ مصرف بالا می رود صحبت از افزایش مصرف می شود و راه مقابله باآن هم فقط گرانی گفته می شود این مثل سایر کارهای هر دولتی است که وقتی در زمستان مصرف گاز بالا می رود یا در تابستان مصرف برق بالا میرود. فقط می گویند مصرف را کنترل کنید. درحالیکه این طبیعت ایام است و مردم هم بنا به نیاز مصرف می کنند.شاید فکر می کنید که اینقدر درآمد مردم بالاست که می خواهند پول هدر بدهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها