روایت یک فرمانده سپاه از حضور در تجمع اعتراضی مشهد: مراقب بودیم عوامل ضدانقلاب سوء استفاده نکنند

 فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: مردم مشهد اجازه سوءاستفاده ضدانقلاب را ندهند.

روایت یک فرمانده سپاه از حضور در تجمع اعتراضی مشهد: مراقب بودیم عوامل ضدانقلاب سوء استفاده نکنند

هفته گذشته همزمان با تجمع اندک مردمی در میدان شهدای مشهد سردار نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) در میان آنان حضور پیدا کرد و این اقدام فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بازخوردهای بسیار مناسبی همراه بود.

روز گذشته نیز آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از این حضور تقدیر کرد.

اما سردار یعقوبعلی نظری؛ فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: با توجه به ارزیابی که داشتیم و تجمعی که دست به دست میان گروه‌‌های اجتماعی شد؛ دو اقدام صورت گرفت که نخست اطلاع رسانی کنیم که این تجمع یک تجمع غیرقانونی است و احتمال استفاده ضدانقلاب وجود دارد و گسترده نیز این اطلاع رسانی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: تجمع مطالبه‌گرانه طلاب و دانشجویان در مشهد مقدس برگزار شد

وی افزود: مراقب بودیم که اگر احیانا تجمعی صورت بگیرد عوامل ضدانقلاب سوء استفاده نکنند. در بدو ورود ما به میدان شهدا شاهد بودم که حدود 40 تا 50 نفر حاضر بودند و بلافاصله در جمع حاضر شدم تا صحبت‌ها و مشکلات را بشنوم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: با این حضور خواستیم عنوان کنیم که هم اینکه ما نیز از خود آنها(مردم) هستیم؛ ما از مردم هستیم و وظیفه داریم که همراهی و همدردی کنیم.

سردار نظری خاطرنشان کرد: این اجتماعات ممکن است مورد سوء استفاده قرار گیرد و در آنجا نیز در بین مردم مشکلات و دردها را شنیدیم و مردم نیز خیلی نیز بزرگواری کردند و احترام گذاشتند و بعد هم نظر داشتند که مکان‌هایی باشد تا مسئولان حضور داشته باشند و با اندک توجیه و اقداماتی که برادران ما در نیروی انتظامی داشتند موضوع حل شد.

بیشتر بخوانید: فیلم| تجمع مطالبه‌گرانه طلاب و دانشجویان خراسان رضوی مقابل دادگستری

وی در پاسخ به اینکه این جنس حضورهای مردمی چه تاثیری دارد گفت: قطعا در مکان‌هایی که ما و مسئولان برآوردشان این باشد که این اجتماعات مردمی است باید برای توجیه و آگاهسازی مردم حضور پیدا کنیم و باید اجازه ندهیم ضدانقلاب سوءاستفاده کند.

سردار نظری بیان کرد: از مردم نیز خواهش کنیم که این تجمعات را ادامه ندهند و حضور مسئولان خاصیت‌های زیادی دارد که همیشه باید در جمع‌های مردمی برای پراکنده کردن و توجیه کردن و برای جلوگیری از سوء استفاده ضدانقلاب باید ورود داشته باشیم و با مردم همراهی و همدلی داشته باشند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    سردار گرانقدر ضد انقلاب مسیول دزد هست انان را تارو مار کنید مردم بی تقصیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها