دلخوش در گفت و گو با خبرفوری:

ارز ۴ هزار تومانی به مردم بدهید/ کاش دولت کمی زودتر وارد عمل می شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم برای تامین نیازهای خود به ارز ۴هزارتومانی احتیاج دارند و دولت باید به این موضوع توجه کند.

ارز ۴ هزار تومانی به مردم بدهید/ کاش دولت کمی زودتر وارد عمل می شد

محمدکاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره رویکردهای جدید رئیس جمهور و دولت در حوزه اقتصادی و به خصوص ارز گفت: با تغییر رئیس جدید بانک مرکزی و اتخاذ برخی از سیاست های مالی و بانکی در طی چند روز اخیر رویکردهای دولت در حوزه اقتصادی نسبت به قبل بهتر شده است اما ای کاش دولت و شخص رئیس جمهور زودتر از این وارد عمل می شدند.

وی تصریح کرد: در موضوع التهابات اقتصادی کشور طبق اصل ۱۳۳ قانون اساسی باتوجه اینکه دولت و شخص رئیس جمهور مسئولیت اصلی را برای مقابله با این موضوع برعهده دارند اگر هر اقدامی چه مثبت و چه منفی صورت گیرد متوجه دولت است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت و شخص رئیس جمهور مسئول اصلی مشکلات فعلی کشور به خصوص در حوزه اقتصادی است از این رو اگر دولت برای حل این مشکلات چاره ای را تدبیر می کرد شرایط موجود برایش رقم نمی خورد.

دلخوش تاکید کرد: در طی مدتی که اوضاع اقتصادی کشور به خصوص در حوزه ارز و طلا با نابسامانی شدیدی روبه رو شد بازار اولیه یعنی ارزی که از درآمدهای مختلف شکل گرفته بود دچار نابسامانی شد که در شرایط فعلی برای بهبود اوضاع ارز باید با قیمت ۴۰۰۰تومان یا ۴۲۰۰ تومان به کالاهای ضروری مردم اختصاص پیدا کند تا شرایط کمی بهتر شود.

وی تصریح کرد: بخشی دیگر از درآمدهای ارزی نیز باید به بازارهای ثانویه اختصاص پیدا کرد اما این موضوع در صورتی محقق خواهد شد که دولت با دونرخی شد قیمت ها مقابله کند چرا که ما هر موقع در سیاست های اقتصادی خود با بحث دونرخی شدن روبه رو شدیم فساد شکل گرفته است و دولت باید این موضوع را کنترل کند و قوه قضائیه نیز باید همراه دولت باشد.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس اظهار کرد: دولت در شرایط فعلی باید بیشتر به فکر تامین کالا و خدمات مردم باشد چرا که در کنار قیمت ارز تامین خدماتی که به مردم باید ارائه شود مهم و ضروری است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حلما
    0

    کجا وضع بهتر شده .خواهشا انقد شکم مردم رو صابون نزنید .یک آدم سیر با شکم پر از یک آدم گرسنه با شکم خالی خبر ندارد .شماها سیر هستید نمیدانید ملتی که به سختی نان شب را تهیه میکنن چقدر اذیت مزشوند .شما دارید فساد اخلاقی رفتاری را در جامععه زیاد میکنید مثل کبک خودتونو زدید به بی خیالی .بابا مگه نمی بینید اعتراضات مردمی رو .انقد سیاست بع خرج ندهید که اگر این باشد وآن باشد به ضرر دولت میشود .فکر مردم باشید .من نه ضد انقلاب هستم ونه اهل سیاست بلکه یک خانم سی ساله هستم و سه تا فرزند قدونیم قد دارم که حسرت به دل موندم دختر بجه ام را بازار ببرم و برایش گوشواره تهیه کنم

  • احمدی
    0

    سلام قیمت آب معدنی دوبرابر شده است لطف به مسوولین بفرمایید رسیدگی نمایند

  • رایانه بگیر
    0

    یارانه رو مستقیم بدین به مردم . چرا دولت خودشو اذیت میکنه و لقمه رو دور سرش میچرخونه؟ یارانه های بی زبون ملت بیچاره رو میدن به دلال ها و مرزنشین های عراقی و افغانی . نمایندگان ملت هم درخوابند. هر بچه 7 ساله که سواد خواندن نوشتن بلده میفهمه همش رانت و فساد و هدر دادن بیت المال مردم بیچاره است این مدل یارانه دادن.شما را به خدا به کوتاه نیایید. مسولیت رسانه ها این مواقع بیشتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها