آل‌اسحاق در گفت و گو با خبرفوری:

نگذاشتم فرزندانم با دولتی‎ها مراوده داشته باشند/ پسرانم در شرکت‎های خصوصی مشغول به فعالیت هستند

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: به دلیل حضور خود در جمع چهره‎های دولتی و سیاسی اجازه ندادم تا فرزندانم در مشاغل دولتی حضور داشته باشند.

نگذاشتم فرزندانم با دولتی‎ها مراوده داشته باشند/ پسرانم در شرکت‎های خصوصی مشغول به فعالیت هستند

یحیی آل‎اسحاق رئیس اتاق بازرگانی ایران- عراق در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی سایت خبر فوری درباره آخرین وضعیت فرزندان خود با توجه به راه‎اندازی کمپین " فرزندت کجاست " از سوی خبر فوری اظهار کرد: من دو فرزند پسر و دو فرزند دختر دارم که هیچ‎کدام از آنها سمت دولتی ندارند و در مشاغل خصوصی مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه بنده همواره در مناصب مرتبط با دولت در حوزه اقتصاد سر و کار داشتم به فرزندانم توصیه کردم هیچ مراودی با دولت و بخش‎های دولتی نداشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران- عراق خاطرنشان کرد: دو پسر بنده مهندس هستند و در قالب کارمند در شرکت‎های خصوصی مشغول به فعالیت هستند و هیچ رابطه و تعاملی با دولت و البته دولتمردان ندارند.

آل‎اسحاق خاطرنشان کرد: دخترانم نیز علی‎رغم داشتن تحصیلات خانه‎دار هستند و هیچ جایگاه شغلی ندارند چه برسد به اینکه پست دولتی داشت باشند.

وی تاکید کرد: داماد و عروس‎هایم نیز هیچ کدام کار دولتی ندارند چون خودم همواره تاکید داشتم که خانواده از مناصب دولتی به دور باشند و اگر بنایی هم برای فعالیت اقتصادی و یا هر رویکرد دیگری دارند از دولتی‎ها به دور باشند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران- عراق گفت: بنده خودم تجربه و سابق کار با دولتمردان و چهره‎های سیاسی را داشتم و همین مقدار به نظر بنده کفایت می‎کند تا خانواده درگیر امور سیاسی نشوند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مهران قنبری
    0

    سلام بد نیست محل کار و درامد اقا زاده ها رو در بخش خصوصی هم بررسی فرمایید ............در دهه دوم به بعد تصمیم اشتغال و در امد زایی اقا زاده ها نیمه خصمصی یا خصوصی پشت پرده ای است که بد نیست مطالعه فرمایید..........................................................

    نظرات شما -
    • هوشنگ محمدی گلپایگانی
      0

      پسرش شرکت کشتیرانی داره !!!!!!!!!!!! اون یکی هم واد کننده بزرگ گندم است !

  • وحید حاتمی
    0

    عالی خوب هست

  • مهران قنبری
    0

    ضمن سلام وادب داستان اقا زاده ها سر دراز دارد تکرار دوره قاجاریه در این چند دهه اخیر بوضوح قابل رویت-- خان سالاری --.........................................فرزندان و همسران و خواهر زاده ها و برادران و برادر زاده ها وووووووووکم نیستند ............................فقط یک سوال دارم چطور جواب خون شهدا و ایثارگران در سکوت 8 سال دفاع مقدس رو خواهند داد...................خلاصه اینکه یه روزی که همه منتظریم می رسه و روز سخت و تاسف انگیزی بر عاشقان وطن گرا و ایثار گر 8 سال دفاع مقدس خواهد بود که در سکوت نشسته و لب به سخن در حفظ فقط ارزشهای روحی خود تا انروز سکوت کرده اند اما خطاکاران نظام چشم بسته دانسته و یا ندانسته مرتب خطای علنی میکنندو نمی فهمند ارزش شهادت و ایثار بهترین های این مرز و بوم را ........................روزی فرا خواهد رسید و همه خواهیم دیدانچه را که سالها خیلی ها نمی گفتند یا نمی گذاشتند بگوییم یا ببینیم خیانت در امانت انها را .........التماس دعا و تسلیت سالگرد امام جواد ع .......................................

  • رحیم رنجور
    0

    پسرانم در شرکت‎های خصوصی مشغول به فعالیت هستند :::::::::: آره داداش با رانت پدر ، توصیه پدر ، اعتبار پدر و ........، ما هم که گوش مخملی هستیم . این ملت فداکاری کردندو........و نونشو امثالهم شما ها خوردید.

  • رها عبرتچی
    0

    کاش ما هم پدری چون ایشان داشتیم .

  • علیرضا محمودی
    0

    برادر زاده اش که پسر نا تنی خودش میشه (بعد شهادت باباش، عموش مادرشو میگیره) معاون اجتماعی این منطقه بود بعد رفت معون منابع انسانی 11 شد الان هم تو وزارت ورزش پست داره

  • Z.R
    0

    سلام‌‌منم‌پدرم‌‌مسئول‌اتاق‌بازرگانی‌ایران-عراق‌بود‌‌‌حتما‌الان‌‌‌شغل‌خصوصی‌‌داشتم‌نیازی‌به‌شغل‌دولتی‌نداشتم‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها