رنجبرزاده در گفت و گو با خبرفوری:

پسر و دخترم محصل هستند/ ماهی 700 تومن به پسرم پول تو جیبی می‎دهم

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دو فرزند دارم که هردو محصل هستند و در حال حاضر هیچ شغل و سمتی ندارند و مخارج آنها از سوی خودم تامین می‎شود.

پسر و دخترم محصل هستند/ ماهی 700 تومن به پسرم پول تو جیبی می‎دهم

اکبر رنجبرزاده در تماس با دفتر سایت خبر فوری ضمن پیوستن به کمپین فرزندت کجاست درباره آخرین وضعیت فرزندانش گفت: بنده یک فرزنده دختر و پسر دارم که در حال حاضر هردو در حال طی کردن دوران تحصیل خود هستند.

وی تصریح کرد: پسرم که فرزند اولم هست دانشجوی سال دوم رشته کامپیوتر در یکی از دانشگاه‎های دولتی در تهران است و در واقع جزدانش‎آموزان نخبه است که در دبیرستان شهید حلی و در رشته راضی فیزیک دوران تحصیلی خود را سپری کرده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پسرم در حال حاضر تنها شب و روز درس می‎خواند و هیچ کار و شغلی ندارد و من ماهی 700 هزارتومان به وی پول تو جیبی می‎دهم.

رنجبرزاده تاکیدکرد: دخترم نیز در حال حاضر سال آخر دبیرستان را طی می‎کند و امسال کنکور خواهد داد و تمام دوران تحصیلی خود را در مدرسه دولتی گذرانده است.

رنجبرزاده درباره اینکه آیا عروس و یا دامادی دارد گفت: فرزندانم هنوز مجرد هستند ولی ما به دنبال یک عروس و داماد خوب هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرزندانش به خارج از کشور سفر کردند یا خیر گفت: فرزندانم به همراه من و همسرم به مکه، عراق، سوریه و چین سفر کردند که سفر چین در مجلس هشتم و با هماهنگی مجلس صورت گرفت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی درباره جایگاه شغلی همسرش نیز اظهارکرد: همسرم یک معلم ساده آموزش و پرورش است که 18 سال سابقه کار دارد و در حال حاضر نیز مشغول به فعالیت است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    خوبه که واقعیتها گفته میشه اما جناب نماینده توی همین اوضاعی که مملکت ما داره و شما به پسرتون 700 تومان پول تو جیبی میدید سرپرست خانواده هایی داریم که کل دریافتی ماهانه اشون یک میلیون نمیشه

  • Stor
    0

    بپرسید خودتان کجایید معدن چنار کجاس ؟؟ بپرسید تریلی هایی ک خریدین کجاس؟؟ بپرسین ادمای بی سواد ک سرکار گذاشتین کجاس واقعا بپرسین

  • فهيمه
    0

    ٧٠٠تومن ؟؟بچه محصل ؟؟؟ اينكه بگن بچه مون تو دولت نيس شد حرف ؟؟اون شركت خصوصي كه تشريف دارن رو اعلام كنن ببينيم از طريق رانت شركت زده شده يا نه ؟يه بچه محصلشون ماهي ٧٠٠ميگيره بعد اين آقايون به چقدر راضي شدن ؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    چگونه است فرزندان آقایان نخبه وهمشان دانشگاه های دولتی مهم درس می خواندند؟!!!!!!!!

  • محمد
    0

    باسلام اقامت کشور بیگانه واسه چیتونه از الان گرفتید مملکتو ک فعلا کامل ب باد ندادید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها