میرحسینی: هدفم کسب مدال طلای تکواندو بازی‌های آسیایی جاکارتا است

ملی پوش تکواندو بانوان کشورمان گفت: هدفم کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا است و تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیرم.

میرحسینی: هدفم کسب مدال طلای تکواندو بازی‌های آسیایی جاکارتا است

ملیکا میرحسینی ملی پوش تکواندو بانوان کشورمان بیان کرد: تیم ملی تکواندو مدت طولانی است که برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در اردو به سر می‌برد و تمام ملی پوشان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در بازی‌ها دارند.

او در ادامه درباره هدفش در این بازی ها عنوان کرد: هیچ ورزشکاری برای شکست در این رویداد وارد نمی‌شود و تمام بازیکنان برای کسب مدال به جاکارتا می‌آیند و من هم از این موضوع مستثنی نیستم و هدفم کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا است و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیرم تا باعث افتخار کاروان ورزشی کشورم باشم.

ملی پوش تکواندو کشورمان درباره اینکه در آخرین لحظات جایگزین کیمیا علیزاده شد گفت: با توجه به اینکه قرار نبود در جاکارتا حضور داشته باشم حدود چند روزی در تمرینات و اردوی تیم ملی شرکت نکردم، اما با توجه به اینکه کیمیا مصدوم شد و کادر فنی تصمیم به حضور من در این دوره از بازی‌ها گرفت مجدد به اردوی تیم ملی برگشتم و تمریناتم را زیر نظر مربیان تیم ملی ادامه دادم.

او تصریح کرد: امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در این دوره از بازی‌ها داشته باشم و سعی می‌کنم با قرار گرفتن روی سکو‌های قهرمانی برای تکواندو ایران افتخار آفرینی کنم.

میرحسینی درباره شناختش از رقبای حاضر در این دوره از بازی‌های بیان کرد: بیشتر حریفانم را می‌شناسم و می‌توان گفت نسبت به حریفانم که از بازی دوم به بعد با آن‌ها مبارزه می‌کنم به طور کامل شناخت دارم و آنالیز خوبی روی عملکرد آن‌ها انجام دادم.

او درباره اینکه چرا رشته تکواندو را برای ورزش حرفه‌ای انتخاب کرده است گفت: ورزش تکواندو را خیلی دیر و ناگهانی شروع کردم و حضور یکی از دوستانم در رشته پومسه باعث شد که به این رشته ورزشی علاقه مند شوم و به دنیای حرفه‌ای تکواندو پا بگذارم.

میر حسینی در پایان عنوان کرد: از خانواده ام که در این مدت در کنارم بودند و از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب مدال خوشرنگ این بازی‌ها بتوانم دل آن‌ها و مردم کشور را شاد کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها