دکوراسیونی که حالتان را بهتر می کند

اتاق نشیمن را با کمترین هزینه و زمان دکور کنید

فضای داخلی خانه و توجه به ریزه کاری ها در انتخاب دکوراسیون مناسب برای هر قسمت از خانه، باعث می شود تا پدر، مادر و خواهر و برادرها، احساس خوبی بابت لحظاتی که در خانه سپری می کنند، داشته باشند.

اتاق نشیمن را با کمترین هزینه و زمان دکور کنید

ما را با یک سری توصیه های ارزان اما با تاثیرات قابل توجه برای تغییر دکوراسیون قسمت های مختلف خانه همراهی کنید. تاثیراتی که حال تان را در خانه بهتر و بهتر می کند.

طیف رنگی شاد اتاق نشیمن
اتاق نشیمن یکی از بخش هایی است که اوقات بسیاری را در آن سپری می کنیم. این فضا عموما برای تماشای تلویزیون و استراحت روزانه استفاده می شود. به شما توصیه می کنیم برای اتاق نشیمن از یک دکوراسیون ساده و شیک به منظور ایده پردازی بهره ببرید. این فضا باید با طیف رنگی شاد طراحی شود تا به مرور زمان خستگی زیادی از لحاظ روحی نصیب شما نشود. رنگ هایی که برای اتاق نشیمن توصیه می شود، سفید، آبی روشن و صورتی کم حال است. از سوی دیگر برای طراحی این فضا به شما توصیه می کنیم از پرده های سفید بهره ببرید تا آرامش حاکم در محیط بیشتر شود. اگر می خواهید از مبل های رنگی برای این فضا استفاده کنید، به شما استفاده از مبل های ساده و رنگی را توصیه می کنیم. مبل های رنگی اگر به صورت گل دار استفاده شود، فضا را شلوغ و به هم ریخته نشان می دهد. حال اگر می خواهید از مبل های گل دار برای طراحی استفاده کنید، بهتر است از پرده و فرش ساده تر کمک بگیرید تا زیاد به هم ریختگی حاکم در محیط، شما را آزار ندهد.

ایده پردازی برای اتاق نشیمن
برای نمونه یک اتاق نشیمن ساده را در نظر گرفته ایم. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این ایده پردازی رنگی است. مبل های صورتی در کنار مبل های طوسی، به خوبی هماهنگی رنگ ها را در محیط ایجاد کرده است. شما به راحتی می توانید از کوسن های طوسی و کوسن های گل دار صورتی برای جلوه دادن بیشتر به محیط بهره ببرید. موضوع دیگری که برای طراحی این فضا توصیه می شود یک پرده دو رنگ است. سادگی حتی در ایده پردازی پرده ها نیز مشاهده می شود. پرده های ساده صورتی در کنار تور سفید حریر، علاوه بر جلوه دادن به محیط، دکوراسیون لوکسی را حاصل کرده است.

منبع: تبیان

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها