رد پای جریان استیضاح ربیعی در دولت

علیرضا حیدری گفت: آنچه در استیضاح شاهد بودیم حاکی از این بود که جریانی برای جایگزینی تدارک دیده شده و حتی می‌شد رد پاهایی از آن را در مجموعه دولت دید.

رد پای جریان استیضاح ربیعی در دولت

نایب رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در گفتگویی مطرح کرد:

دولت همراهی کاملی با وزیر تعاون در خصوص تخصیص امکانات لازم برای پیش‌برد اهدافش انجام نداد به همین دلیل، این وزارتخانه به‌لحاظ منابع، برای فراهم کردن امکانی که بتواند جلوی هجوم مشکلات را بگیرد دست‌و‌پا بسته بود

آنچه در استیضاح شاهد بودیم حاکی از این بود که جریانی برای جایگزینی تدارک دیده شده و حتی می‌شد رد پاهایی از آن را در مجموعه دولت دید. بعضی وزرای کابینه، همسو با استیضاح‌کنندگان، اراده‌ای ایجاد کرده بودند.

جریانی برای جایگزینی ربیعی تدارک دیده شده و حتی می‌شد رد پاهایی از آن را در مجموعه دولت دید. بعضی وزرای کابینه با قدرت و همسو با استیضاح‌کنندگان، اراده‌ای را ایجاد کرده و پیش می‌بردند. این یعنی بر مشکلات کارگران افزوده خواهد شد و برای صندوق‌ها، به‌خصوص تامین اجتماعی که این روزها محور بسیاری بحث‌ها قرار گرفته‌، مشکلاتی ایجاد می‌شود.

ورود دستوری و آوردن نسخه‌های از قبل تعریف شده، به‌خصوص در حوزه روابط اجتماعی، روابط کار و تامین اجتماعی، بدترین شکل تفکر در این حوزه است.

نه در این دولت و نه در دولت قبلی چندان به فکر تولید نبوده‌اند.

مطلقا تفکر تولیدمحور نبود که ربیعی را استیضاح کرد. در حقیقت، تفکر تولیدمحوری که بتواند خودش را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حوزه اجتماعی متصل کند، در دولت وجود نداشت.

منبع: ایلنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها