کمپین فرزندت کجاست بررسی می‌کند؛

نام پسر وزیر آموزش و پرورش در لیست طرح ترافیک خبرنگاران/ سبحان بطحایی واقعا شغلی ندارد؟

پسر وزیر آموزش و پروش ایران از اعضای هیات تحلیلی پایگاه خبری انصاف نیوز است.

نام پسر وزیر آموزش و پرورش در لیست طرح ترافیک خبرنگاران/ سبحان بطحایی واقعا شغلی ندارد؟

وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش اعلام کرده که پسرش فاقد شغل است این در حالی است که نام سید سبحان بطحایی در لیست خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفته‌اند مشاهده می‌شود.

سید سبحان بطحایی اما عضو بخش تحلیلی پایگاه خبری انصاف نیوز است و این گفته را اعضای هیات تحلیلی پایگاه خبری انصاف نیوز هم تایید می‌کنند.

دقایقی پیش وزیر آموزش و پرورش البته در پاسخ به کمپین فرزندت کجاست اعلام کرده بود:دو فرزند دارم؛ فرزند اولم دختر و خانه‌دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است.

سردبیر انصاف نیوز اما یادداشتی را برای خبر فوری در همین راستا ارسال کرده است: «سبحان، یک روز هم عضو تحریریه نبوده. بخشی داریم به نام بخش تحلیلی. 15 نفری در آن هستند. در آن یعنی در یک گروه تلگرامی. هر از گاهی هر کدام یک تحلیلی می‌نویسند. نه شغل است، نه حضوری دارند و نه پولی در کار است. هر کدامشان یا دانشجو هستند، یا استاد دانشگاه هستند.

انصاف نیوز حتی یک طرح ترافیک هم نگرفته. فقط 6 - 7 تا کارت حمل و نقل بود که توی همین گروه اسامی مشخصه. سبحان هم نه تا حالا یک ریال از انصاف پول گرفته، نه هیچ امکاناتی.»

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مرتضی بیاتی
    0

    بابا جمع کنید این دروغ هارو پسر آقای وزیر در موسسه تبیان مشغول به کار است البته ایشان هم کار میکنند هم خدمت سربازی خود را به عنوان نیروی امریه سازمان تبلیغات اسلامی میگزرانند . آقای وزیر چه خوب میشد ما هم دوران سربازی پست معاونت یک موسسه را داشتیم و به عنوان سرباز ۲۰ نفر نیرو مشغول کار میکردیم و تازه حقوق میلیونی هم در حین خدمت میگرفتیم . متاسفم برای شماها که حتی لباس روحانیت هم شده برایتان ابزاری برای پیشرفت . آقایون تحقیق کنید گرچه میدونم که شماها انقدر تو این مملکت قدرت گرفتید که فردا بعید نیست بگید ماست سیاه است ما هم باید بگوییم بله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها