پگاه زنگنه: همه تلاشم را برای کسب مدال از جاکارتا می‎کنم

ملی‌پوش تیم ملی کاراته بانوان گفت: قول نمی‌دهم در فینال مسابقات کاراته بازیهای آسیایی جاکارتا باشم، اما همه تلاشم را برای کسب مدال به کار می‌گیرم.

پگاه زنگنه: همه تلاشم را برای کسب مدال از جاکارتا می‎کنم

به دوری دوساله‎اش از ورزش کاراته طی سالهای 94 و 95 اشاره کرد و گفت: هر چند در این مدت کاراته کار نمی‌کردم، اما با انجام تمرینات بدنسازی، آمادگی جسمانی خود را درحد مطلوبی نگه داشتم.

وی افزود: اواخر سال 95 تصمیم گرفتم دوباره به این رشته بازگردم و دو ماه تمرینات سختی را انجام دادم بطوریکه در اردیبهشت 96 موفق به حضور در لیگ جهانی کاراته اسپانیا شدم.

بانوی کاراته‌کای کرمانشاهی تصریح کرد: از سال گذشته تمرینات خود را برای شرکت در انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا شدت بخشیدم که خوشبختانه در این مسابقات مقام اول را کسب کرده و در لیست ورزشکاران اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 قرار گرفتم.

وی اضافه کرد: جهت حضور در جاکارتا تاکنون 12 مرحله اردو پشت سر گذاشته‌ایم که مرحله نهایی و سیزدهم این اردوها نیز طی چندروز آینده آغاز خواهدشد.

زنگنه با بیان اینکه کاروان اعزامی تیم ملی کاراته بانوان ایران به جاکارتا 29 مردادعازم این کشور می‌شود، گفت: مسابقات کاراته بانوان در این رقابت‌ها طی روزهای سوم، چهارم و پنجم شهریور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها حریفان سرسختی از کشورهای ژاپن، ویتنام، قزاقستان، اندونزی و چین پیش‌رو دارم که البته پیش از این در مسابقات دیگر با برخی از آنها همانند حریف ژاپنی و ویتنامی روبرو شده‌ام که حریفان قَدَری در وزن منهای 68 کیلوگرم محسوب می‌شوند. قولی نمی‌دهم که در فینال رقابت‌ها باشم، اما تمام تلاش خود را بکار می‌گیرم تا مدال بگیرم.

وی تاکیدکرد: پس از رقابت‌های آسیایی جاکارتا برای رقابت‌های جهانی کاراته اسپانیا که آبان امسال برگزار می‌شود، برنامه ریزی کرده‌ام.

زنگنه با تاکید براینکه مسئولان استانی و کشوری پشتیبانی‌های لازم را از ورزشکاران داشته اند، گفت: پس از بازگشتم به کاراته، حمایت‌های اطرافیان باعث شدکه باانگیزه بتوانم ادامه دهم لذا تمام سعی خود را در این رقابت‌ها بکار خواهم گرفت.

منبع: ایسنا

61

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها