برخورد با ۲ مدیر متخلف مدارس خرمشهر

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: در مدت ۱۰ روز گذشته و بعد از اعلام قوانین دریافت شهریه ها به مدارس خرمشهر، پرونده دو مدیر به تخلفات ارجاع داده شد.

برخورد با ۲ مدیر متخلف مدارس خرمشهر

ناصر علی فر شامگاه سه شنبه در حاشیه آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: مدارس دولتی به جز هزینه کتاب و بیمه، مجاز به دریافت هزینه اضافه نیستند که این موضوع ۱۰ روز پیش اعلام شد و تا امروز پرونده دو تن از مدیران در همین خصوص به تخلفات ارسال و چهار مورد دیگر در دست اقدام است.

وی یادآور شد: مدیری که پرونده آن به تخلفات ارجاع داده می شود از مسئولیت عزل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر، درج در پرونده را دیگر نوع برخورد با مدیران متخلف اعلام کرد و از کم شدن ۹۰ درصدی میزان تخلفات در خصوص گرفتن شهریه های غیر مجاز در زمان ثبت نام در خرمشهر در سال جاری خبر داد.

علی فر از شفاف سازی به عنوان یکی از اصول اجرایی در آموزش و پرورش خرمشهر یاد کرد و گفت: امسال برای نخستین بار شورای مالی در آموزش و پرورش خرمشهر فعال شد و تصمیم گیری در خصوص ساده ترین موارد مالی در حضور شورا انجام می شود.

وی همچنین با بیان اینکه برای نخستین بار اعتبارات منطقه آزاد اروند به صورت مستقیم هزینه می شود از جذب دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته از سوی این سازمان به آموزش و پرورش خرمشهر در سال ۹۶ خبر داد.

تصفیه بدهی ها به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان و همچنین تصفیه بدهی به سرویس های مدارس از جمله اقدمات هشت ماهه اخیر آموزش و پرورش خرمشهر از زبان مدیر آموزش و پرورش خرمشهر بود.

علی فر در ادامه با اشاره به پیش رو بودن فصل بازگشایی مدارس از برگزاری نخستین نمایشگاه لباس فرم مدرسه در خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: امسال و برای نخستین بار لباس فرم مدارس در قالب نمایشگاه به فروش می رسد و باید ۹۵ درصد لباس های فرم مدارس پیش از آغاز سال تحصیلی آماده تحویل باشند.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر در خصوص اقدامات آموزش و پرورش خرمشهر برای کاهش بزه های اجتماعی با تاکید بر اهمیت تاثیرگذاری دیگر دستگاه ها، از نزدیک کردن خانواده ها به مدرسه به عنوان راهکاری موثر برای دستیابی به این هدف یاد کرد.

وی گفت: با حذف نگرش مادی خانواده ها نسبت به مدرسه و جایگزینی نوع تفکر لزوم کسب مشاوره خانواده ها برای بهبود وضعیت مدرسه ها می تواند بسیاری از مشکلات اجتماعی را کاهش داد.

در ادامه سخنان علی فر، استفاده از نیروی جوان در آموزش و پرورش خرمشهر با تاکید بر تعهد مطرح و ایجاد ستاد تقدیر از معلم از سوی وی نیز پیشنهاد شد.



منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها