تبعات برخی حاشیه‌سازی‌ها مخرب‌تر از تحریم‌های آمریکاست

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از برخی حاشیه سازی ها در کشور، گفت: تبعات حاشیه سازی ها مخرب تر از تحریم های آمریکاست.

تبعات برخی حاشیه‌سازی‌ها مخرب‌تر از تحریم‌های آمریکاست

غلامرضا کاتب در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شرکت معدنی املاح در شهرستان آرادان گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی حفظ شود باید همواره با رعایت ضوابط و شفافیت عمل کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در مجلس شورای اسلامی این است که مسیر اقتصاد نباید از مسیر اصلی خودش منحرف شود، افزود: یکی از مواردی که همیشه در آن انحراف بوده صندوق ها بوده اند، لذا نباید صندوق ها وارد کارهای جانبی و از اصل هدف خود دور شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه دو تکلیف خوب برای دولت ایجاد کردیم، گفت: مجلس دولت را مکلف کرده که حداقل ظرف مدت پنج سال سالانه ۱۰ درصد بدهی خود به تامین اجتماعی را تسویه کند.

کاتب گفت: امروز شرایطی داریم که باید هم شعار مرگ بر آمریکا را با تمام توان سر دهیم و هم با تمام قوا برای کسب منافع ملی تلاش کنیم و بکوشیم از پرداختن به حواشی بپرهیزیم زیرا تبعات حاشیه سازی هایی که در کشور انجام می‌شود بدتر و مخرب تر از تحریم های آمریکاست.

وی با اشاره سخنان اخیر رهبری انقلاب گفت: همانطوری که رهبری معظم انقلاب فرمودند سوال از رییس جمهور از حقوق مجلس است و رییس جمهور هم حق دارد که پاسخ دهد.

کاتب تصریح کرد: در جریان پرسش و پاسخ ها باید حرمت ها حفظ و خدمات انجام شده نیز بیان شود.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها