شورای خلیفه‌گری ارامنه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کرد

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال در بیانیه‌ای با اشاره به فشارهای ظالمانه استکبار و تحریم‌ها اعلام کرد جامعه ارامنه همچون گذشته یکپارچه و یکدل در کنار ملت بزرگ ایران گام خواهد برداشت.

شورای خلیفه‌گری ارامنه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کرد

متن بیانیه شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال به شرح زیر است:

بنام خدا، با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلابی که برخاسته از اراده واقعی مردم و رهبری بصیر و فرانگر امام خمینی (ره) بود، و تجربه عمیق هشت سال دفاع مقدس ملت ایران از هر دین و قوم با متبلور ساختن وحدت و یکدلی ملی، و با تقدیم هزاران شهید انقلاب و جنگ و ایثارگر و جانباز و آزاده ثابت کرده که وجودی است یکپارچه و در سایه حضرت حق حیات خود را هدفمند و در جهت عدل و آزادگی ای می داند که اراده خداوند برای بندگان اش است.

حال و پس از سرگذراندن این تجربیات و فشارهای ظالمانه استکبار و تحریم‌ها و موضع‌گیری‌های جانبدارانه آمریکا که ملت بزرگ ایران استقلال و خودباوری خود را ظاهر ساخته است. آمریکا با تبلیغات و تحریم‌های دوباره اقتصادی و بدعهدی سعی به زانو در آوردن انقلاب و ملت ایران دارد. تلاشی که تجربه گهربار انقلاب و دفاع مقدس بر واهی بودن آن دلالت دارد.

جامعه ارامنه تهران و شمال ایران باور دارد که این بار نیز ملت شریف و بزرگوار ایران از هر دین و آیین، یکدلانه و استوار و در سایه هدایت های جامع نگر رهبری انقلاب از این مرحله با سرافرازی عبور خواهد کرد و توطئه‌های دشمنان ایران، که برخی همسایه‌ها نیز بیهوده و شاید که با وحشت نابجایی که از پیروزی‌ها و اعتماد به نفس ملت ایران حس کردند، آب در آسیاب آنان می‌ریزند، بی‌اثر خواهد شد.

شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران با حمایت از تمامی تلاش‌های همه جانبه ملت و دولت ایران در راستای حفظ استقلال و تحقق اراده بر حق مردم ایران، اعلام می‌دارد که جامعه ارامنه همچون گذشته یکپارچه و یکدل در کنار ملت بزرگ ایران گام خواهد برداشت.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها