رستورانی که هندوانه دودی و پخته شده می فروشد! + تصاویر

یک رستوران شهر نیویورک برای جلب مشتری و درآمد بیشتر اقدام به فروش هندوانه دودی کرد.

رستورانی که هندوانه دودی و پخته شده می فروشد! + تصاویر

رستورانی که هندوانه دودی به مشتریانش میفروشد!

یکی از دغدغه های افرادی که مالک رستوران هستند،این است که بتوانند با استفاده از طریقی جذب مشتری بیشتری داشته باشند تا بتوانند درآمد بیشتری را بدست بیاورند و به همین دلیل آنها تصمیم به انجام ایده ای جالب و پرطرفدار و گاها نادر و ناب هستند که تا کنون هیچ شخصی آنرا انجام نداده است.

مالک یک رستوران در شهر نیویورک،برای اینکه از ایده ای جالب استفاده نماید تا بتواند جذب مشتری داشته باشد،تصمیم به ایده ای عجیب و باور نکردنی زد.

اگر شما گیاه خوار هستید و مزه دودی کباب ها را بسیار دوست دارید و به دلیل رژیم سبزیجات نمی توانید از استیک های گوشت بخورید،می توانید از ایده جالب مرد آمریکایی کنید!مالک یک رستوران در شهر نیویورک به نام "ویل هورویتز" برای ابداع کردن ایده ای جالب تصمیم گرفت تا از هندوانه پخته شده استفاده نماید البته اگر کامل تر بگوییم،هندوانه دودی!
در نگاه اول شاید ایده هندوانه دودی کمی عجیب برای شما باشد و با نگاه کردن اجمالی تصاویر حتما تعجب را بر روی صورت شما ظاهر خواهد نمود.
اما با وجود تعجب برانگیز بودن این نوع غذا،جالب است بدانید که دارای مزه ای فوق العاده می باشد که تمام مشتریان این رستوران مزه عالی و بی نظیر این هندوانه را تایید کرده اند.
همان گونه که ایده هندوانه دودی را از تصاویر ذیل مشاهده می نمایید،کمی شباهت به استیک گوشت دارد و با این تفاوت که برای شما هیچ ضرری نداردو باعث برهم زدن رژیم غذایی شما نخواهد شد.

اما یکی از مشتریانی که به این رستوران مراجعه می کند،این گونه نظر خود را در مورد این رستوران گفت:"مزه این هندوانه واقعا بی نظیر و باور نکردنی است و این هندوانه را شما حتما به چشم یک استیک خواهید دید ولی استیکی که شیرین است و دیگر نیازی به استفاده از نمک داخل آن ندارید".
به گفته آقای ویل،او ابتدا پوست هندوانه جدا می کند و سپس آنرا داخل یک فر به مدتی قرار می دهد و سپس به بیرون می آورد و با چاقو قسمت بالای آنرا برش های مربعی ایجاد می کند.سپس آنرا به مدت 8 ساعت همراه با رزماری و ادویه های دیگر به مدت 4 روز قرار می دهد و بعد از 4 روز وی برای دودی شدن این هندوانه های لذیذ،آنها را در تنور قرار می دهد تا حالت دودی بگیرند.

منبع: نمناک

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها