روش جالب و بامزه تمیز کردن دندان زرافه!

به تازگی عکس هایی بامزه و دیدنی منتشر شده است از زرافه های قد بلند که با کمک پرنده های کوچک به طور جالبی دهان و دندان های خود را تمیز می کنند.

روش جالب و بامزه تمیز کردن دندان زرافه!

شستشوی جالب دهان زرافه به کمک پرنده ها!!!
زرافه ها یکی از خاص ترین حیوانات محسوب می شوند چرا که دارای قدی بلند به همراه گردن بلند دارند که در زبان فارسی در گذشته به آن شتر گاو پلنگ نیز گفته می شد.حداکثر قد آنها گاها به 6 متر و یا بیشتر می رسد.

عکس های دیدنی از پرنده هایی که دندان های زرافه ها را تمیز می کنند

تصاویری بسیار جالب و خنده دار از یک زرافه در طبیعت شرق آفریقا به همراه تعدادی پرنده کوچک منتشر شده که توانسته طرز تفکر را نسبت به این حیوان تغییر دهد.

چرا که زرافه ها حیواناتی هستند که در ذهن انسان ها به شکل یک موجود غارتگر و وحشی می باشند که می توانند در آنِ لحظه باعث نابودی و کشتن موجودات شوند.

کمک کردن پرنده های کوچک به زرافه برای تمیز کردن دندان هایش

اما این حیوان بصورت بسیار جذاب و دیدنی با حیوانات دیگر همانند تصاویر ذیل ارتباط برقرار میکند و این یک اتفاق بی نظیر و جالب است که می تواند هر انسانی را شگفت زده نماید.

همان گونه که از تصاویر ذیل مشخص است،پرنده های کوچک بر روی اطراف لب زرافه نشسته اند و همانند یک دندانپزشک با زرافه قد بلند رفتار می نمایند و دندان های زرافه را بطرز شگفت انگیزی تمیز می کنند.

این تصاویر توانستند عواطف و احساسات خاص حیوانات نسبت به یکدیگر را اثبات نمایند که هیچ حیوانی چه در جثه بزرگ و چه در جثه کوچک،خطرناک نیست و زمانیکه آنها به مبارزه با حیوانات دیگر یا انسان ها می کنند،قطعا جان خودشان را در خطر مشاهده می کنند و طبق نیروی غریزی که در درون آنها واقع شده است رفتار می نمایند.

عکس بامزه و خنده دار از زرافه در زمان تمیز کردن دندان هایش

زرافه و پرنده در حال جرم گیری دندان

منبع: نمناک

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها