واکنش تند پرویز پرستویی به بی‌توجهی مسئولان به خون شهدا

پرویز پرستویی با بیان اینکه همه ما مدیون خون ریخته شده شهدا هستیم، تاکید کرد که اگر هر روز یاد این عزیزان را به یاد آوریم دیگر با اختلاس‌گران و دزدان بیت المال برخورد جدی خواهیم کرد.

واکنش تند پرویز پرستویی به بی‌توجهی مسئولان به خون شهدا

پرویز پرستویی در اینستاگرام، نوشت: «بخداوندی خدا همه ما مدیون قطره قطره خون های ریخته شده این عزیزانیم.
اگر هرروز این عزیزان رو بیاد بیاوریم و یادمان باشد که چه امنیتی رو برای ما ایجاد کردند، بی توقع. اونوقت با قاطعیت تمام ریشه این اختلاس گران و دزدانی که هرروز بیت المال را به جیب میزنند و راست راست میگردند و آقازاده هاشان در آن سوی مرزها به ریش ملت شریف ایران می خندند برخورد بشه کلی از مشکلات این مملکت حل خواهد شد.
چرا ما باید هرروز شاهد دزدی و اختلاس های کلان افرادی باشیم که قرار بوده از حقوق مردم دفاع کنند؟ چرابا قاطعیت با این شیادان برخورد نمیشه؟ امروزه روز دیگه از سارقان معمولی که از بد روزگار ،فقر وبدبختی، دست به سرقت میزدند خبری نیست، آنچه میبینیم و میشنویم کسانی سارق و کلاهبردارو اختلاس گرهستند که قرار بوده ،حافظ منافع مردم و بیت المال باشند.
در این وانفسا که تحریم و تورم و …این تنگناهارا بوجود آورده و مردم به سختی و مشقت و شرمندگی از خانواده هاشان روزگار می گذرانند
دیگر تحمل این افراد از خدا بی خبر سخت و طاقت فرساوغیر قابل گذشت است.
یادمان باشد ما همیشه به همین مردم شریف و ستمدیده نیازمندیم، شهر شده پر از شکوه و شکایت و اعتراض، مگر این مردم چه میخواهند جز آرامش و رفاه. آن هم مردمی که همیشه ودر همه حال دلشان برای مملکتشان تپیده ومی تپد. بیایید مردم را دریابیم. این مردم ستون های اصلی این سرزمین هستند.»

منبع: سینما سینما

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دانشگاهی
    0

    درود بر پرستویی عزیز. دیر یا زود ما به حقوق از دست رفته خواهیم رسید. انقلابی دوم در درون سیستم ؛ بعنوان مکمل؛ برای قطع دست فرصت طلبان از بیت المال و خلاصی از زد و بندهای ویران کننده مالی-احتماعی- سیاسی ریاکاران و دزدان نیاز داریم و چه بهتر که این تغییرات اساسی درجهت ایمن سازی استقلال میهن اسلامی؛ تا دیر نشده ؛ توسط بزرگان و دلسوزان میهن و انقلاب انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها