پوراسماعیل: می‌خواهم با مدال بازی‌های آسیایی کیمیا دوم تکواندو باشم

ملی پوش تکواندو بانوان گفت: تمام تلاشم را در بازی‌های آسیایی جاکارتا به کار می‌گیرم تا با کسب مدال کیمیای دوم تکواندو شوم.

پوراسماعیل: می‌خواهم با مدال بازی‌های آسیایی کیمیا دوم تکواندو باشم

زهرا پور اسماعیل ملی پوش تکواندو بانوان بیان کرد: نخستین باری است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ شرکت می‌کنم و با توجه به اینکه سطح این مسابقات بسیار بالا است پیش بینی رنگ مدال و نتیجه کار بسیار سختی است و تمام موارد به روز بازی‌ها بستگی دارد. در رقابت‌های آسیایی رده بزرگسالان موفق به کسب مدال برنز شد و قول می‌دهم که در بازی‌های آسیایی جاکارتا بتوانم مدال خوش رنگ تری را کسب کنم.
او ادامه داد: ۱۰۰ در صد آماده حضور در این بازی‌ها هستم و از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برم. بازی‌های آسیایی بسیار مهم است و من تمام تلاشم را در مبارزات به کار می‌گیرم تا با کسب مدال کیمیای دوم تکواندو شوم و در این دوره از رقابت‌ها شگفتی بسازم.

پور اسماعیل درباره شناختش از حریفان گفت: متاسفانه اسامی حریفانم در بازی‌های آسیایی تغییر کرد و شناخت کافی از همه آن‌ها ندارم و در کنار کادر فنی توانستم بازی برخی از آن‌ها را آنالیز کنم و همان مبارزه اول برای من حکم دیدار فینال را دارد.

او درباره اینکه چرا تکواندو را به عنوان ورزش حرفه‌ای انتخاب کرده است گفت: از کودکی به ورزش رزمی علاقه داشتم و به همین دلیل از ۶ سالگی تکواندو را آغاز کردم و در سن ۱۴ سالگی اولین مدال طلای جهان را بدست آوردم و این موضوع باعث شد علاقه ام به تکواندو بیشتر شود.

پور اسماعیل درباره مصدومیت کیمیا علیزاده عنوان کرد: زمانی که کیمیا دچار آسیب دیدگی شد تا دو روز تمام بازیکنان تیم ناراحت بودند و با کیمیا در ارتباط بودیم و انگیزه‌ای که کیمیا بود باعث شد روحیه تیم هم حفظ سود و اگر هر کدام از ما موفق به کسب مدال شویم می‌توانیم به علیزاده روحیه بدهیم تا هر چه سریعتر به تکواندو برگردد.

ملی پوش تکواندو بانوان درباره حمایت فدراسیون از تیم بانوان گفت: از زمانی که کیمیا در المپیک موفق به کسب مدال شد توجه فدراسیون نسبت به تیم بانوان بیشتر شد و فکر می‌کنم هر چه قدر که ما بتوانیم در رقابت‌های مختلف موفق‌تر باشیم حمایت فدراسیون بیشتر خواهد شد.

پور اسماعیل عنوان کرد: نایب رئیس فدراسیون از ما حمایت می‌کند و حتی با برگزاری لیگ بانوان باعث می‌شود که آمادگی تکواندوکاران حفظ شود. به طور کلی تیم ملی تکواندو مردان بیشتر دیده می‌شد، اما عملکرد کیمیا توجه را به سمت تکواندو بانوان بیشتر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها