لاریجانی سالگرد پیروزی رزمندگان مقاومت را به نبیه بری تبریک گفت

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی دوازدهمین سالگرد پیروزی رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد سرنوشت ساز سی و سه روزه را به رئیس مجلس نمایندگان لبنان تبریک گفت.

لاریجانی سالگرد پیروزی رزمندگان مقاومت را به نبیه بری تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با کمال خرسندی، دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین مقاومت در جنگ سی و سه روزه «الوعد الصادق» را به جنابعالی، ملت بزرگوار لبنان و نمایندگان محترم مجلس صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

تحقق این نصرت الهی که با تدبیر و درایت جنابعالی و دبیرکل محترم حزب الله و پایداری راسخ رزمندگان مقاومت، در سایه وحدت و انسجام ملت مقاوم لبنان بدست آمد، به استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس ثابت نمود که ملت‌های منطقه غرب آسیا به چنان بالندگی رسیدند که در مقابل توطئه‌های استعماری نه تنها سکوت و مماشات نمی‌کنند، بلکه با تمام توان و قدرت از عزت و تاریخ پرافتخار و مقتدر خود دفاع خواهند کرد.

در پرتو این پیروزی، روند تحولات اخیر منطقه بویژه شکست داعش و گروه های تروریستی تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیسم، ثابت کرد که ملت‌های منطقه فارغ از دین، مذهب و قومیت، مقاومت را مهمترین و کارآمدترین سلاح در مقابل هجمه و تهدیدات روزافزون استکبار می دانند و با تمام توان از ایده ماندگار مقاومت حمایت می‌کنند.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تاکید بر روابط متین و رو به گسترش فیمابین دو کشور، آمادگی خود را برای تقویت و توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف بویژه در مراودات پارلمانی اعلام می‌دارم.

از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی، سربلندی و سرافرازی دولت و ملت بزرگ لبنان را مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها