انتشار آلبوم «شعر و فریاد» بابک باربد

آلبوم موسیقی «شعر و فریاد» برگرفته از اشعار فروغ فرخزاد و احمد شاملو با هنرمندی بابک باربد (غسالی) روانه بازار موسیقی شد.

انتشار آلبوم «شعر و فریاد» بابک باربد

آلبوم موسیقی «شعر و فریاد» برگرفته از اشعار فروغ فرخزاد و احمد شاملو با هنرمندی بابک باربد (غسالی) توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» روانه بازار موسیقی شد.
آهنگسازی و خوانندگی این آلبوم را بابک باربد به عهده داشته که خود در جایگاه نوازنده نیز در این آلبوم حضور دارد. سبک این آلبوم فیوژن است و برای اولین بار قطعات صرفا با ساز عود و و همراهی با وکال اجرا شده اند. این در حالی است که ملیحه شایسته تهیه کننده و رضا موسوی کارگردانی آثار تصویری آلبوم را به عهده داشته اند.
«جنون»، «از دوست داشتن»، «آی ستاره ها»، «باد ما را خواهد برد»،«پیش می آید»، «من و تو درخت و بارون» و «سرود مرد سرگردان» عنوان قطعات این آلبوم تلفیقی هستند که برای اولین بار در همراهی با عود اجرا شده اند.
بابک باربد در مقدمه این آلبوم نوشته است: خواندن، روزنه ای برای نشان دادن دغدغه های شخصی و قدم زدن در دایره احساسات و به اشتراک گذاشتن جهان بینی ام است. در این راه تجربه می کنم تا بی واسطه خود واقعی ام را بیان کنم.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها