خادم : به جای کشتی بروید تیله بازی!

آزادکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی اندونزی و دیگر آزادکاران حاضر در اردو به‌صورت جداگانه، تمرین خود را زیر نظر رسول خادم سرمربی تیم ملی برگزار کردند.

خادم : به جای کشتی بروید تیله بازی!

آخرین تمرین تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی زیر نظر رسول خادم سرمربی تیم ملی برگزار شد.
رضا اطری، مهران نصیری، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی ۶ آزادکار اعزامی ایران به این رقابت‌ها از ساعت ۱۰ صبح تمرین خود را آغاز کردند.
کشتی‌گیران ابتدا با میانداری حسن یزدانی بدن‌های خود را گرم کردند، سپس به مدت نیم ساعت با حریفان تمرینی‌شان که از رده جوانان و امید‌ها بودند تمرین کشتی داشتند تا این تمرین سبک پس از زمانی در حدود یک ساعت به پایان برسد.
طبق برنامه آزادکاران امشب (پنج شنبه) ساعت ۲۲ به جاکارتا محل برگزاری بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند.
هم‌چنین پیش از تمرین آزادکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی، دیگر کشتی‌گیران حاضر در اردو به مدت ۹۰ دقیقه در یک تمرین سخت و پرفشار زیر نظر خادم به کشتی گرفتن و اجرای فن پرداختند.
کمیل قاسمی، یدالله محبی، مجتبی گلیج، محمد جواد ابراهیمی، یونس امامی، محمد غیاثی، عزت الله اکبری و باقر یخکشی از جمله نفرات حاضر در این تمرین بودند.
عزت الله اکبری با توجه به مصدومیت از زانوی پای راست به‌صورت جداگانه تمرین کرد.
در بخشی از تمرین گروه نخست که از ساعت ۹ صبح آغاز شد، زمانی که یدالله محبی و کمیل قاسمی دو سنگین وزن تیم ملی سرشاخ بودند، خادم خطاب به محبی گفت: در طول یک ساعت کشتی یک زیر سالم نگرفتی، اگر همین‌طور ادامه بدهی باید از تمرین بیرون بروی. خادم هم‌چنین به یونس امامی پس از گرفتن یک زیر ناقص و عملکرد بد شدیدا هشدار داد.
خادم با فریاد گفت: کشتی‌گیری که توانش در مبارزه کم می‌شود، مغزش نیز از کار بیفتد به هیچ دردی نمی‌خورد. باید در این مواقع بیش‌تر از مغزتان استفاده کنید تا کشتی از دست‌تان در نرود.
این که همش برخی از اول تا آخر اردو می‌گوید بدنم درد می‌کند، توان ندارم و ... نمی‌تواند به مدال جهانی برسد و به درد کشتی نمی‌خورد. باید بروید تیله بازی و بیلیارد را انتخاب کنید نه کشتی.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان نیز اواخر مهرماه سال جاری در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
تمرین ایستگاهی تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز پس از تمرین آزادکاران زیر نظر علی اشکانی، سرمربی تیم ملی برگزار شد.
فرنگی کاران اعزامی به بازی‌های آسیایی ابتدا به مدت نیم ساعت به بازی بسکتبال پرداختند و پس از نرمش‌های کششی، تمرینات سنگین ایستگاهی داشتند.

منبع: خبرورزشی

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها