کرانچار در گفت و گو با خبرفوری: با کمی تغییر به مصاف کره شمالی می‌رویم/ باید روند گلزنی را بهتر کنیم

سرمربی تیم ملی امید در گفت و گو با خبرفوری از بازی فردا برابر کره شمالی گفت.

کرانچار در گفت و گو با خبرفوری: با کمی تغییر به مصاف کره شمالی می‌رویم/ باید روند گلزنی را بهتر کنیم

به گزارش خبر فوری ؛ زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید در گفت و گوی اختصاصی با خبر فوری درباره بازی های آسیایی و بازی برابر عربستان گفت:« بازی سنگینی برابر عربستان انجام دادیم و امروز تمرین ریکاوری را شروع کردیم. امروز به زمین گلف آمدیم که محیط و شرایط خوبی دارد و زمینش به حد کافی کیفیت دارد تا بشود بدن های بازیکنان را احیا کرد.»
او همچنین درباره بازی فردای تیم ملی امید گفت:«باید با مسئولیت بیشتر وارد زمین شویم تا فقط برد کسب کنیم. با توجه به تماشای بازی کره می توانم بگویم ما کیفیت بهتری نسبت به آنها داریم و باید این را در هر دو نیمه نشان دهیم. همچنین باید در گلزنی بهتر و موثرتر از بازی قبل باشیم. من باور دارم که باید به تیم طراوت بدیم و همچنین تغییراتی را ایجاد خواهیم کرد برای بازیکنانی که دیروز زیاد دویدند و با این کار طراوت خوبی به تیم خواهیم داد. برای بازی فردا چند تغییر خواهیم داشت تا روند دوندگی تیم بیشتر شود و هر کسی که وارد میدان می شود فقط با کار تیمی می توانیم روی برد حساب کنیم. فردا با سیستم 4-3-3 بازی خواهیم کرد.»

کرانچار همچنین درباره فشردگی مسابقات گفت:« تعجب زده هستم وقتی دیدم در بازی های آسیایی به عنوان یک تورنومنت انقدر بد برنامه ریزی کرده اند. ما دیروز بازی کردیم امروز استراحت و فردا دوباره بازی و دوباره دو روز بعد مسابقه.»

31

حجم ویدیو: 13.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:47 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها