فیگور خاص نیکی میناژ برای مجله ووگ / عکس

چاپ سپتامبر مجله ووگ با عکسی از نیکی میناژ منتشر می‌شود.

فیگور خاص نیکی میناژ برای مجله ووگ / عکس

مجله ووگ عکس روی جلد خود در ماه‌های آگوست و سپتامبر را به خوانندگان مشهور زن اختصاص داده است. تصویری از ریحانا روی جلد مجله ووگ بریتانیا رفت و مجله ووگ آمریکا نیز عکس بیانسه را چاپ کرد.

مجله ووگ عربی نیز چاپ سپتامبرش را با عکسی از نیکی میناژ منتشر می‌کند. تصویر نیکی میناژ با پوششی کاملاً مشکی بر روی جلد این مجله به چاپ رسیده است.

نیکی میناژ ابتدای هفته جاری چهارمین آلبوم رسمی‌اش را با حضور ستاره‌هایی همچون امینم، آریانا گرانده و ویکند منتشر کرد که در دو روز اول توانست دو رکورد مهم را جابجا کند.

"ملکه" توانست رکورد آلبوم کاردی‌ بی را بشکند و به اولین آلبوم یک رپر زن در تاریخ تبدیل شود که در 72 کشور "نامبر وان" شده است. همچنین نیکی میناژ پس از انتشار این آلبوم با 21 آهنگ در لیست 100 آهنگ اول اپل‌موزیک تاریخ‌ساز شد و به اولین هنرمند زن تاریخ با این رکورد تبدیل شد.

نیکی میناژ اولین خواننده موسیقی رپ است که تصویرش بر روی جلد مجله عربی به چاپ رسیده است.

منبع: ایران آرت

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Pedram naderi
    0

    سلام نیکی همیشه خاصه چون ملکه رپ و مدل و بازیگر و ترانه سرا و خواننده پاپم هم هست نیکی خیلی عالیه ما همیشه دوسش داریم نیکی تا اخر عمرش ملکه خواهم بود و درامدش هم زیاد کنید لطفا باید از خواننده پاپم بیشتر باشه چون واقعن نیکی خیلی مشهور است خیلی همیشه هم باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها