گروه توسعه اقتصادی تدبیر بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه کرده است

مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این مجموعه در استان‌های مختلف کشور بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

گروه توسعه اقتصادی تدبیر بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه کرده است

عارف نوروزی در آئین کلنگ زنی کارخانه فراوری گیاهان داروئی سربیشه گچساران اظهار داشت: بیش از 12 هزار میلیارد تومان دراین کشور سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و امیدواریم این کارخانه فراواری گیاهان دارویی به موقع به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم با کمک نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت این کارخانه مایه سرافرازی مردم، کشاورزان و مسئولان این بخش شود، عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای پویایی اقتصاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نوروزی افزود: هدف ما کمک به تولید و اقتصاد بوده و با کمال میل حاضر به مشارکت با هر کارآفرین و توسعه این کارخانه در هر نقطه‌ای از این استان و واگذاری آن به خود مردم بعد از چهار سال هستیم.

میرآب زاده، مجری پروژه احداث کارخانه فراوری گیاهان دارویی مدت قرارداد اجرای این کارخانه را 27 ماه و مساحت زمین آن را 10 هکتار اعلام کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با تنوع آب و هوایی و اقلیم مناسب از هر جهت برای توسعه گیاهان دارویی مستعد است.

سیدهاشمی، معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این آیین با بیان اینکه برای تأمین اعتبار این پروژه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم، گفت: تلاش ما این بوده که ماه‌ها زودتر از موعد مقرر و در آبان ماه سال آینده این پروژه مهم را تحویل کشاورزان دهیم.

وی افزود: هر کس که بیاید و دو ریال پول بگذارد ما چهار ریال می‌گذاریم و از بانک هم تسهیلات می‌گیریم و با مشارکت خود مردم و تعاونی‌ها این مناطق را آباد می‌کنیم.

سیدهاشمی تأکید کرد: ما به این استان آمدیم تا این پیام را بدهیم که کارآفرینان و کشاورزان به میدان بیایند و بدانند که اگر درب ستاد را بکوبید، درب ستاد باز می‌شود و اگر یک قدم بردارید ما دو قدم برمی‌داریم.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها