گزارش کمیسیون امنیت درباره مقابله با تحریم‌ها به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تقدیم گزارش نهایی این کمیسیون درباره مقابله با تحریم‌ها به هیئت‌‌رئیسه پارلمان خبر داد.

گزارش کمیسیون امنیت درباره مقابله با تحریم‌ها به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه شد

ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین اخبار نشست‌‌ اعضای این کمیسیون با سفرای 23 کشور،گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس طی ماه‌های اخیر با سفرای 23 کشور، از جمله نروژ، سوئد، اسپانیا، چین، ژاپن، روسیه، آفریقای جنوبی، هلند، اتریش، آلمان و انگلیس، عراق، فلسطین، لبنان، سوریه، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه نشست برگزار کردند.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را مقابله با تحریم‌های آمریکا دانست و اظهار داشت: براساس تصمیمی که در هیئت‌رئیسه کمیسیون اتخاذ شده، 23 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با 23 کشور هم‌مرز و همسایه ایران و نیز برخی کشورهایی که نیاز به تقویت روابط در حوزه‌های مختلف با آنها ضرورت دارد، نشست‌هایی را برگزار می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، کمیسیون امنیت ملی مجلس طبق وظیفه قانونی خود اقداماتی را در جهت ارتقای سطح همکاری‌‌ با کشورهای اسلامی و همسایه برای برقراری روابطی دوستانه‌تر و مقابله با تحریم‌ها، انجام داده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارشی از نشست‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی با سفرای 23 کشور تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شده است.

منبع: تسنیم

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها