امام جمعه زاهدان در گفت و گو با خبرفوری:

2 پسرم در شرکت‎های سایپا و ایران خودرو کار می‎کنند/ دو فرزند دیگرم طلبه هستند

امام جمعه شهر زاهدان درباره وضعیت فرزندانش گفت: دارای 5 فرزند پسر هستم که در تهران و قم ساکن هستند و دو فرزندم طلبه هستند.

2 پسرم در شرکت‎های سایپا و ایران خودرو کار می‎کنند/ دو فرزند دیگرم طلبه هستند

حجت‎الاسلام عباسعلی سلیمانی امام جمعه شهر زاهدان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره وضعیت فرزندان خود در پاسخ به " کمپین فرزندت کجاست " که از سوی مجموعه خبر فوری تهیه و ارائه شده است اظهارکرد: بنده دارای 5 فرزند پسر هستم که 3 تا از فرزندانم در تهران و دو فرزند دیگرم در قم زندگی می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پسرانم در حوزه انیمیشن فعالیت دارد و در این بخش به صورت خصوصی و به دور از هرگونه وابستگی به دولت مشغول به فعالیت است.

امام جمعه شهر زاهدان تاکید کرد: یکی دیگر از فرزندانم در شرکت ایران‎خودرو و دیگری در شرکت سایپا مشغول به کار هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دو فرزند دیگرم نیز طلبه هستند و در حال حاضر در قم زندگی می‎کنند.

سلیمانی درباره وضعیت عروس‎هایش تاکید کرد: یکی از عروس‎هایم دارای دکتری فیزیک است و در حال حاضر در شرکت مخابرات مشغول به کار است.

وی تصریح کرد: دیگر عروسم نیز دارای مدرک دکتری است و در سازمان گردشگری کار می‎کند اما یکی درگیر از عروس‏هایم مدرک گرافیک دارد ولی خانه‎دار است و به دلیل داشتن فرزند فعلا شغلی ندارد.

امام جمعه شهر زاهدان درباره اینکه آیا فرزندانت به خارج از کشور سفر کردند اظهارکرد: خیلی در زندگی شخصی فرزندام دخالت نمی‎کنم ولی اطلاع دارم که به مکه و کربلا سفر کردند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله فرزندان دختر دیگر شما نیز بزرگ شوند و این دخترتان نیز در یکی از شرکتهای دولیت و یا خصوصی مشغول شود. واقعا خواندیم و دلمان به حال دخترتان که به سبب داشتن فرزند نتوانسته است جائی مشغول شود سوخت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      با سلام، دوست عزیز ناراحت نباشید هنگامی که وقتش برسه مثل کار گرفتن فرزندان در سایپا و ایران خودرو این دخترشان هم انشالله مشغول خواهند شد. تا بترکد چشم حسود من و شما که نیستیم.

    • کاربر ناشناس
      0

      خدای من

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها