دستگاه‌های امنیتی به شعارهای تهدیدآمیز طلاب رسیدگی می‌کنند

فرماندار قم اعلام کرد گزارشی از شعارهای تهدیدآمیز تجمع طلاب در مدرسه فیضیه قم را به مقامات ارشد استان ارسال کرده است و دستگاه‌های امنیتی به این اتفاق رسیدگی خواهند کرد.

دستگاه‌های امنیتی به شعارهای تهدیدآمیز طلاب رسیدگی می‌کنند

رضا سیار درباره تجمع روز پنجشنبه تعدادی از طلاب در مدرسه فیضیه قم گفت: ما این اتفاق را از طریق گزارش به مقامات ارشد استان دنبال می‌کنیم. من روز پنجشنبه گزارش حاشیه‌ها و شعارهایی که در تجمع طلاب در مدرسه فیضیه قم اتفاق افتاد را به استانداری اعلام کردم. اکنون نیز دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پیگیری کنند.

فرماندار قم در پاسخ به این سؤال که آیا برای تجمع طلاب مجوز صادر شده بود اعلام کرد: این‌گونه تجمعات که در داخل دانشگاه یا حوزه برگزار می‌شود نیاز به مجوز ندارد، اما اگر افرادی غیر از دانشجویان یا طلبه‌ها در این تجمعات شرکت کنند یا مسئول برگزاری آن باشند، غیرقانونی است.

سخنرانان جنجالی تجمع طلاب

چهارشنبه هفته گذشته در فضای مجازی خبری مبنی‌بر برگزاری تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه قم منتشر شد. صبح روز پنجشنبه در مدرسه فیضیه قم جمعی از طلاب تجمعی با عنوان «عدالت اقتصادی» برگزار کردند. در دعوت‌نامه‌هایی که شب قبل از برگزاری تجمع در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد، تنها نام حسن رحیم‌پورازغدی به‌عنوان سخنران تجمع اعتراضی طلاب درج شده بود، اما صبح پنجشنبه حسین طیبی‌فر، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق قم نیز برای طلاب به بیان مطالب خود پرداخت.

منبع: ایرنا

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    باعث ابرو ریزی هست اخوند علنا شعار تروریستی میده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها