جدایی خانم بازیگر جنجالی شد

خانم بازیگر به خاطر دریافت دستمزد کم‌تر نسبت به بازیگرهای مرد از یک سریال جدا شد.

جدایی خانم بازیگر جنجالی شد

جدایی غیر منتظره روث ویلسن بازیگر نقش «الیسن بیلی» از سریال پرطرفدار «رابطه پنهانی» حسابی جنجال‌ساز شده و سکوت بازیگر 36 ساله انگلیسی درباره علت حذف ناگهانی او از ادامه خط داستانی این درام تلویزیونی بیش از پیش به شایعه‌ها درباره اختلاف نظر ویلسن و شبکه شوتایم دامن زده است.

در جریان مراسم اکران «غریبه کوچک» (The Little Stranger) که اخیرا در نیویورک برگزار شد، تنها روث ویلسن ستاره این فیلم در مرکز توجه خبرنگاران حاضر در فرش قرمز بود. درست ساعاتی پیش از شروع این مراسم، شبکه شوتایم به گمانه‌زنی‌های روزهای اخیر واکنش نشان داد.

حرف و حدیث‌ها حاکی از آن است که بازیگر انگلیسی «رابطه پنهانی» بر سر مسایل مالی و به خاطر دریافت دستمزد کم‌تر نسبت به بازیگرهای مرد سریال با شبکه شوتایم دچار اختلاف شده و خواستار جدایی از گروه بازیگران این درام تلویزیونی شده است. این در حالی است که تا کنون نه قسمت از فصل چهارم «رابطه پنهانی» روی آنتن رفته و فقط یک فصل تا کامل بسته شدن پرونده این سریال امریکایی باقی مانده است.

شبکه شوتایم با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرده: «ما اجازه نداریم به نمایندگی از روث صحبت کنیم اما پیش از تولید فصل چهارم همه موافق بودند که داستان این شخصیت به سر رسیده است.» در ادامه این بیانیه آمده است: «نهایتا، عزم راسخی می‌طلبید که قصه الیسن را در اوج و درست در نقطه‌ای که بالاخره توانسته زندگی‌اش را از نو بسازد به پایان برسانیم. از آن‌جایی که یک فصل دیگر تا بسته شدن پرونده سریال راه باقی است، تاثیر نبود او به وضوح حس خواهد شد. از هواداران بسیاری که در این مدت با شخصیت الیسن همدل و همراه بودند و به ویژه خود روث به خاطر تمام زحماتی که در چهار فصل گذشته کشید، سپاسگزاریم.»

اما در برنامه تلویزیونی «سی بی اس امروز صبح» که پنج‌شنبه پخش شد، ویلسن در پاسخ به پرسش درباره بیانیه اخیر شوتایم صرفا به گفتن این جمله اکتفا کرد: «اجازه ندارم در این‌باره حرف بزنم.» پاسخی مبهم که پرسش‌های بیش‌تری را به همراه داشته و به شایعه‌‌های منفی درباره علت خروج غیر منتظره او از داستان دامن زده است.

در فصل چهارم «رابطه پنهانی» شخصیت الیسن به قتل می‌رسد، در حالی‌که این اتفاق چندان باورپذیر و مطابق با منطق پیشرفت داستان به نظر نمی‌رسد. بازیگر 36 ساله در توضیح حذف غیر منتظره «الیسن» از خط داستانی گفته: «درباره چگونگی رقم خوردن سرنوشت این شخصیت یا این‌که چطور قرار است بمیرد من حق اظهارنظر نداشتم.»

منبع: ایران آرت

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها