رحیم پور ازغدی به کمپین #فرزندت کجاست؟ پیوست/ پسرش کنکوری است و دخترش کارشناس ارشد فلسفه

دفتر عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره وضعیت فرزندانش برای خبر فوری نوشت: دخترشان در کار پژوهشی با ایشان همکاری میکند و پسرشان کنکوری است.

رحیم پور ازغدی به کمپین #فرزندت کجاست؟ پیوست/ پسرش کنکوری است و دخترش کارشناس ارشد فلسفه

دفتر حسن رحیم‌پور ازغدی از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به "کمپین # فرزندت کجاست؟" که از سوی مجموعه خبر فوری تهیه و ارائه شده است پاسخ داد.

دفتر وی برای خبر فوری نوشت : دو فرزند دارند . دختر ایشان کارشناسی ارشد فلسفه که در کار پژوهشی با خود ایشان همکاری می کنند وپسرشان امسال، کنکوری اند . عروس و داماد هم ندارند و اگر احیانا شایعه ای شنیده اید بدانید که ایشان هیچ مسئولیت اجرایی نداشته و خوشبختانه به بیت المال هم وصل نیستند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسنعلی ابراهیمی سعید
    0

    اگر اونموقع کسی از پدرم می پرسید فرزندانت کجاست خدا بیامرز میگفت یکی تازه داماد بود که برای دفاع از ایران اسلامی و ناموس کشور رفته جبهه!!!!! اون دوتا دیکه راه اولی را رفتند الان فرزند من بیکار و از جیب من می خوره

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      معلوم نیس درموردچی پژوهش میکنه که دخترشم کمکش میکنه!تئوریسین های امروز ایناوامثال رائفی پورهستن که هیچوقت پیشرفت نمیکنیم دیگه!

    • کاربر ناشناس
      0

      در دنباله مطلب کاربر محترم میهمان باید بگویم عزیز جان مقداری خودت را اصلاح کن و نسبت به همه چیز و همه کس این قدر با دیده سوء ظن نگاه نکن، بدبینی صفحه باطنت را کدر و تیره کرده، فقط از خدا کمک بخواه تا اصلاح شوی که: اگر عیب جویی بود در سرشت نبینی ز طاوس جز پای زشت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها