فرزندان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کجا هستند؟

همه تایید و تکذیب ها درباره وضعیت فرزندان لاریجانی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس یکی از قوای سه گانه تاکنون به کمپین فرزندت کجاست؟ پاسخی نداده است.

همه تایید و تکذیب ها درباره وضعیت فرزندان لاریجانی

پس از آغاز فعالیت کمپین فرزندت کجاست؟ در فضای تعدادی از مسئولان ارشد نظام به این کمپین پاسخ روشن و شفاف دادند ولی تعدادی از مسئولان همانند علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از روئسای قوای سه گانه تاکنون به این کمپین پاسخی نداده است.

مجله اینترنتی کولاک طی انتشار گزارشی در تاریخ مهر ماه سال 1396 به بررسی شایعاتی در خصوص فرزندان علی لاریجانی پرداخته است و در بخشی از این گزارش آمده که هنوز از انتشار تصاویر همنشینی علی لاریجانی با رییس دولت اصلاحات چند روزی نمی گذرد که انتشار مطلبی در یک سایت فارسی زبان خارج از کشور، در خصوص تابعیت خارجی فرزندان لاریجانی، دوباره نام وی را در محافل بر سر زبان ها انداخت.

نادر قاضی‌پور؛ نماینده اصولگرای مجلس انتشار مطالبی در یکی از سایت‌های فارسی زبان خارجی درباره تابعیت کانادایی لاریجانی و سفر فرزندانش به این کشور را کذب محض خواند و خواستار برخورد وزارت ارتباطات با این سایت شایعه پرداز و دروغ افکن شد.

در ادامه این گزارش آمده که پیش از این نیز نام فرزند علی لاریجانی در برخی رسانه ها همراه با حواشی زیادی مطرح شده بود. چندی قبل عکسی از یک خودروی بی ام دبلیو مدل بالا به همراه سرنشینش در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می شد خودروی فرزند لاریجانی است! البته این ادعا به سرعت تکذیب شد.

خودروی منتسب به پسر علی لاریجانی

برخی منابع در این خصوص گفته بودند علی لاریجانی دارای ۲ پسر و ۲ دختر است.پسر ارشد وی دانشجوی مقطع دکتری مکانیک در دانشگاه شریف و پسر دوم پس از اخذ مدرک کارشناسی عمران از دانشگاه شریف در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل شده است. تمام فرزندان علی لاریجانی ازدواج کرده‌ و تشکیل خانواده داده‌اند و خودروهای مورد استفاده آنها پژو پارس و تندر۹۰ است.

جزئیاتی از انتشار تصویر خودروی منتسب به فرزند رئیس مجلس

همچنین خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی ماجرای تصویر خودرو منتسب به فرزند لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را مورد بررسی قرار داده و در این گزارش آمده که در پی انتشار تصاویر فردی با خودروی لوکس و گران قیمت در فضای مجازی به عنوان فرزند رئیس مجلس شورای اسلامی، بررسی‌های خبرنگار فارس بیانگر آن است که این شایعه صحت ندارد.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده که تمام فرزندان علی لاریجانی ازدواج کرده‌ و تشکیل خانواده داده‌اند و خودروهای مورد استفاده آنها پژو پارس و تندر 90 است. خودرویی که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده، هیچ ارتباطی با فرزندان رئیس مجلس شورای اسلامی نداشته و فردی که تصاویرش همراه خودرو مذکور منتشر شده نیز هیچگونه قرابتی با علی لاریجانی ندارد.

حواشی یک مراسم؛ از دکتر شدن دختر لاریجانی تا تکذیب تصویر دختر لاریجانی

پایگاه خبری فرارو نیز با انتشار گزارشی در تاریخ 29 خرداد ماه سال 1391 اعلام کرده که مراسم اولین جشن دانش آموختگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس مجلس و همراه با فارغ التحصیلی دخترش فاطمه اردشیر لاریجانی بود که حاشیه های جالبی را به وجود آورد.

در ادامه گزارش این پایگاه آمده که مراسم جشن فارغ التحصیلی یکپارچه دانشجویان علوم پزشکی ایران شب گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر به داشت و درمان در این دانشگاه برگزار شد که با حاشیه های جالبی همراه بود. در این مراسم پنج هزار نفر از فارغ التحصیلان رشته پزشکی به همراه خانواده هایشان حضور داشتند که که با پوشیدن لباسهای ویژه فارغ التحصیلان پزشکی ویژگی خاصی به این مراسم بخشیده بودند. دو هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی به صورت همزمان در این مراسم به ادای سوگند پرداختند.

در بخش دیگری از این گزارش در خصوص حضور دختر علی لاریجانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران مطرح شده که شاید یکی از نقاط عطف روزهای زندگی علی لاریجانی فارغ التحصیلی دخترش فاطمه اردشیر لاریجانی در رشته پزشکی باشد که بهانه ای شد تا پدر در این مراسم حضور یاید و به سخنرانی بپردازد و باید گفت دکتری جدید به جمع فراوان دکترهای خانواده لاریجانی اضافه شد. تکذیبیه روابط عمومی و امور فرهنگی مجلس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دختر رئیس مجلس در جشن دانش آموختگی دانشجویان حضور نداشته و عکسی که از وی منتشر شده است، مربوط به یکی دیگر از دانشجویان است. روابط عمومی و امور فرهنگی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای درواکنش به انتشار عکس دختر رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی، اعلام کرد: نظر به انتشار خبر "دختر لاریجانی هم دکتر شد" که مورد استناد سایر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری نیز قرار گرفته است، به اطلاع می‌رساند فرزند رئیس مجلس شورای اسلامی همان‌گونه که در مراسم اعلام گردید، از فارغ التحصیلان این دانشگاه می‌باشد اما در جشن دانش آموختگی دانشجویان حضور نداشته است. روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در ادامه توضیحات خود آورده، است: همچنین عکس مورد استناد هم مربوط به یکی دیگر از دانشجویان می‌باشد که به اشتباه به عنوان دختر ریاست مجلس شورای اسلامی منتشر شده است.

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    در این دنیای وا نفسا فقط به خدا باید پناه برد.

    نظرات شما -
    • وحیداذرگشب
      0

      تواین دنیای دیوونه کسی عاشق نمیمونه

  • khk
    0

    همه بچه هاشون هم باهوش و دکترند و بهترین دانشگاه ها قبول شدند ماشاءالله آیا واقعا خودشان قبول شده اند؟ چرا بقیه قبول نمیشوند

  • حاجی آبادی
    0

    اینکه به موضوع ژن های خوب و یا فرزندان مسئولین و مقامات کشوری چه مشاغلی دارند و از رانت یا موقعیت پد ر و خانواده سوء استفاده شده است یا خیر خوب است . اما در تعجبم که چرا اولا بصورت ناقص به سوابق این افراد پرداخته شده ، مثلا در زمان جمگ محسن هاشمی و یاسر در کجا بودند؟ سفارش مرحوم آیت اله هاشمی رفسنجانی به وزیر نفت آقای زنگنه برای اعطاء پست به علی هاشمی ، یا یاسر و محسن ؟ و یا فرزند عارف چگونه به یک ثرت میلیاردی در قرارداد ایرانسل دز زمانی که پدر (دکتر عارف ) معاون رئیس جمهور در زمان خاتمی بودند رسید ؟ یا محمدر ضا خاتمی که معاون رئیس جمهور شد چه سابقه مسئولیتی قبلا و یا تجارب مسئولیتی داشت ؟ همینطور آقای ناطق نوری و آقای آخوندی چه نسبتی دارند و چه معاملات سیاسی پنهانی در مورد آقای ناطق و روحانی شدکه آقای آخوندی وزیر شدند.؟ فرزندان آقای نوبخت کجا هستند ؟ فرزندان ۀقلی روحانی و خاتمی محمد و محمد رضا خاتمی کجا هستند؟ 4000 آقا زاده ای که در امریکا وانگلیس تحصیل میکنند چگونه ب این کشور ها رافته اند؟ و چه هزینه هائی میکنند ؟ و از کجا آورده اند ؟ ایا وقت آن نرسیده که کمپین پرسش از مسئولین از کجا آورده ای برابر قانون اساسی صورتب گیرد؟ هیچ تفاوتی باید بریا پرسش از چپ و راست قائل نشد ؟ این ثروث ملی و عمومی است که به هدر رفته است پس باید هر فرد ایرانی و مهمتر از همه رسانه ها بعنوان آگاهی بخش راستین افکار عمومی و به نمایندگی از افکار عمومی به شفاف سازی کمک کنند ؟ متاسفانه رسانه های ما بزار دست احزاب و گروه های سیاسی هستند ؟ اگر میبینید که وضعیت یکی از هم حزبی های خود را بیان میکنند و لی بسیار ناقص به عبارتی به اصطلاح ماله کشی سیاسی میکنند که کم اهمیت جلوه دهند . راستی چرا از خانم ابتکار و مولاوردی و فریدون و قوم م تبار آنها که اظهر من الشمس است و یا از جهانگیری ، از مشاعی از دهها نفر دیگر چیزی به میان نمی آید از نعمت زاده با 5000 میلیارد تومان نقدینگی از 1000 میلیارد توامن نقدینگی محفوظی و..... از موضوع کرسنت و رشوه رد و بدل شده ، از موضوع دکل های نفتی و پسر عطااله مهاجرانی و... خبری به میان نمی آید ؟ گویا حریت و آزادگی و حقانیت در لابلای سیاست زدگی و تحزب و گروه گرائی گم شده است . گویا منافع ملی بازیچه دست و آلت دست منافع گروه گرائی و حزب سالاری قرارگرفته است . جای شهدا و رزمندگان دفاع مقدس که با فدای جان خود مانع تعرض دشمن به خاک مقدس وطن شدند و با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند در نزد مسئولینجاه طلب و اشرافیت زده اهمیتی ندارد.!!!!

  • محمد
    0

    مهم نیست دخترامثال لاریجانی درمراسم بوده یانبوده مهم اینست که همه با امکاناتی که دارند تحصیلات عالیه دارند اما فرزندان سایر اقشار بعلت بنیه مالی ضعیف قادرنیستند نه مدرک بگیرند نه شغل

  • عبدالوند
    0

    مگه امام خمینی نفرمودند فرزندان هاشم لاریجانی (لاریجانیها) رودرسیاست کشورراه ندهید که درست هم گفت فقط مال جمع کردن برای خود وفرزندان .بیایید یه شب علی گونه نان وآب شا م رو صرف کنید .صحرای محشرپست ومقام وفرزند کی بودن حالیش نیست فعلا بخورید.دیگرانهم اگه مثل شما باشندهم خوب عبادتشون میکنن و... خودتون مگه گول بزنید حتی نیات کارهاتون ثبت میشه .اگه خدای نباشدزبنده خشنود .شفاعت همه پیامبران نداردسود

  • محمد هادی
    0

    با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای دکتر لاریجانی،اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم بخاطر که درآمدم کم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد برعکس کار هم کم شده، بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن. .شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

  • وحیددنیاگردراد
    0

    جناب لاریجانی سلام و عرض ادب .بنده از دوستان آقای الویری نماینده مجلس هستم .شخصی بنام غلامحسین فیروزیان که ۱۵سال جوانی مرادرراه احقاق حقم و ممانعت از دریافت سند املاکم در کردان و سند خانوادگی ملک خیابان شریعتی به تاراج داد را میخواهم به همراه همدستانش در مجلس و اصل نود مطرح و معرفی کنید تا درس عبرت برای دیگران باشد.ضمنا برای ملک خود که امانت بنام من بوده هرچه مشتری میاورم ایشان جلوگیری میکنند تا من به آرزویم که تحصیل در رشته علوم سیاسی دانشگاه امریکاست نرسم.متشکرم خواهشمندم ایشان محاکمه و به اشد مجازات برسند.۰۹۱۲۲۱۱۹۳۶۹ وحید راد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها