12 میلیون آمریکایی معتقدند که مارمولکهای فضایی کشور آمریکارا اداره می‌کنند

حدود 90 میلیون از آمریکایی‌ها معتقدند که بیگانگان فضایی وجود دارند. از این بین، حدود 12 میلیون هم باور دارند این فضایی ها نوعی مارمولک فضایی اند که با ظاهری انسانی قدرت ایالات متحده آمریکا را در دست گرفته اند.

12 میلیون آمریکایی معتقدند که مارمولکهای فضایی کشور آمریکارا اداره می‌کنند

طبق یک نظر سنجی که در سال 2012 در بین آمریکایی ها انجام شده است، حدود 90 میلیون از آمریکایی‌ها معتقدند که آدم فضایی‌ها و بیگانگان فضایی وجود دارند. از این تعداد، حدود 66 میلیون نفر از آنها فکر می کنند که بیگانگان فضایی‌ها در سال 1948 در روزول آمریکا فرود آمدند و حدود 12 میلیون هم باور دارند که این فضایی ها نوعی مارمولک فضایی اند که با ظاهر انسانی که به خود گرفتند قدرت کشور ایالات متحده آمریکا را در دست گرفته اند.

طبق یک نظرسنجی عمومی که در آمریکا انجام شده است، بیشتر اتباع آمریکا معتقدند نظریه بالا درست بوده و مطابق حقیقت است. در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال گذشته، یک موسسه نظرسنجی آمریکایی که به خاطر سوالات غیرطبیعی خود، شهرتی به دست آورده است، از مخاطبان خود پرسید که آیا به وجود آدم فضایی ها و نظریه بالا(مارمولک های فضایی) باور دارند یا نه.

این موسسه مدتی بعد، نتایج این نظرسنجی داخلی را به همراه ایده ورود فضایی ها و قدرت گرفتن آنها در آمریکا منتشر کرد. این موسسه به غیر از مساله فرازمینی ها چند سوال دیگر که همگی مبتنی بر تئوری‌های توطئه بودند، از مخاطبان خود پرسید. جالب اینجا است که این نظریات هم توسط بسیاری از کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند، تایید شد.

در زیر به برخی از این نظریات و درصد معتقدان به آن در آمریکا اشاره می‌کنیم:

نظریات و باورها بر اساس درصد معتقدان به آن از بیشترین به کمترین درصد چیده شده است.

گرمای زمین دروغی بیش نیست و وجود خارجی ندارد

37 درصد

116,148,195

بیگانگان فضایی وجود دارند

29 درصد

91,035,072

یک سفینه فضایی چند دهه پیش در روزول فرود آمد

21 درصد

65,921,948

اوباما نه مسیحی بلکه یک ضد مسیح است

13 درصد

40,808,825

پروژه آپولو(فرود انسانها بر ماه) وجود خارجی ندارد و کاملا ساختگی است

7 درصد

21,973,983

اسامه بن لادن هنوز زنده است و توسط آمریکایی‌ها مخفی شده است

6درصد

18,834,842

مارمولک های انسانی از فضا به زمین آمده اند و قدرت آمریکا را در دست گرفته اند

4 درصد

12,556,562

جالب اینجا است که در بسیاری از آمریکایی هایی که در این نظرسنجی شرکت کردند، معتقدند که گرمای آب و هوا دروغی بیش نیست. حدود 116 میلیون از آمریکایی ها به این نظر باوردارند. تعدادی که بسیار بسیار زیاد است و موجب نگرانی بسیاری از فعالان محیط زیست شده است.

طبق نتایج برخی نظرسنجی های جدید، تعداد افرادی که گرایش به تئوری‌های توطئه دارند در آمریکا بیشتر و بیشتر شده است. طبق گزارش ایندیپندنت، نظرسنجی ها نشان می‌دهد که علاوه بر انگلیس، در آمریکا نیز تعداد کسانی که زمین تخت گرا هستند و باور دارند که زمین هرگز گرد نبوده است، رو به افزایش است.

این اتفاقات باعث شده است، بسیاری از فعالان اجتماعی و دانشمندان نگران افزایش این گونه روحیه غیر علمی در بین جوانان آمریکایی شوند. بسیاری معتقدند پذیرش نظریات غیر علمی بدون دلیل و حجت توسط مردم موجب ضعف علم و پیشرفتهای علمی در آمریکا می‌شود.

منبع: The Atlantic . خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها