آیت‎الله حسینی شاهرودی در گفت و گو با خبرفوری:

4 فرزند پسر دارم/ تا به امروز سفارشی را برای فرزندانم انجام ندادم

عضو مجلس خبرگان رهبری با پیوستن به کمپین فرزندت کجاست گفت: تا به امروز هیچ سفارشش و رانت خاصی را برای فرزندانم انجام ندادم.

4 فرزند پسر دارم/ تا به امروز سفارشی را برای فرزندانم انجام ندادم

آیت‎الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درپاسخ به کمپین فرزندت کجاست که از سوی سایت خبر فوری راه‎اندازی شده است اظهارکرد: بنده دارای چهار فرزند پسر هستم که هیچ کدام از آنها سمت و یا منصب دولتی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پسرانم دانشجو و دوتا از آنها نیز طلبه هستند و در حال حاضر باتوجه به تحصیلاتشان مشغول به فعالیت هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یکی از پسرانم نیز پزشک است و در حال حاضر در تهران مشغول به فعالیت است.

امام جمعه گلستان تاکید کرد: هیچ کدام از فرزندان بنده در خارج از کشور زندگی نمی‎کنند و همه ساکن تهران هستند.

حسینی شاهرودی درباره اینکه آیا تا به امروز سفارش و یا رانت خاصی را برای فرزندانش انجام داده است گفت: بنده براساس سمت و مسئولیتی که در استان دارم معمولا مراجعه کنندگان بسیاری به دفتر دارم که در جهت حل مشکلات آنها هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‎دهم اما این موضوع تا به امروز شامل حال فرزندانم نشده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    خوب انشالله درست باشه

    نظرات شما -
    • ارسلان
      0

      سلام همش از مسعولان میپرسند فرزندت کجاست از یه روستایی کشاورز که با دستان پینه بسته نمیگویید فرزندت کجاست چکار میکندایا او سهمی از این مملکت واز این اب خاک ندارد، مسعولینی که سر صبح صبحانه اشان را درمحل کار اداره با پول ان نهاد میخورد ان کشاورز با دستان پینه بسته خود سر باغ چای یا سر مزرعه برنج میخورد چه فرقی هست ،ان مسعولی که نان برای صبحانه میخورد ایا فکر اینرا کرده که از کجا و دست کدام کشاورز پینه بسته افتاب سوخته تامین شده است، ا

  • بیکار
    0

    آیا بیکار هستند ؟؟؟؟ شما سنی ازت گذشته پات ...‌‌‌هست .نی هر کجا بروند بگویند پسر فلانی هستم کسی جرات می کند بگوید نه ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها