سلحشوری در گفت و گو با خبرفوری خبر داد

تدوین نهایی طرح نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس/ منتظر اعلام زمان بررسی در مجلس هستیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تدوین نهایی طرح نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس/ منتظر اعلام زمان بررسی در مجلس هستیم

پروانه سلحشوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره سرانجام طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما که در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حال تدوین اساسنامه این طرح هستند که در مراحل نهایی خود به سر می‎برد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از سوی کمیسیون فرهنگی به منظور نظارت بیشتر بر سازمان صداو سیما صورت گرفته است که امیدوام با تصویب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان اقدامات و بسترهای لازم در جهت آنچه در این طرح به کار گرفته شده است فراهم شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما برای تدوین نهایی این طرح در کمیسیون به صورت استمزاجی رای‎گیری کردیم از این رو نیازمند این هستیم که با حضور تمامی اعضا کمیسیون یکبار دیگر رای‎گیری صورت گیرد.

سلحشوری درباره زمان ارائه این طرح به صحن علنی مجلس برای تصویب گفت: باتوجه به روزهای شلوغی که درمجلس حاکم است بدون شک نمی‎توان زمان دقیقی را برای ارائه این طرح مشخص کرد اما باتوجه به اینکه کمیسیون فرهنگی پیشنهاد دهنده این طرح است امیدوارم هیئت رئیسه زمان مشخصی را برای ارائه این طرح در یک فرصت زودهنگام فراهم کند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    صدا و سیما در حق دین و مذهب اهل بیت چه می کند؟؟؟!!! --- صدا وسیما با اصرار خرد ستیز بر ترویج و تشویق بستن من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل به دین و مذهب و دامن زدن به بدنامی دین و مذهب و اهل بیت مظلوم پیامبر با این من در آوردیها بزرگ ترین خیانت را در حق خدا و رسول و دین و مذهب و اهل بیت مرتکب می شود و سکوت دین شناسان بر بازیچه جلوه دادن دین و مذهب جامعه را سر انجام دچار مصادیق خشم الهی که در هشدارهای صریح قرآن ذکر گردیده اند می سازد و با تفرقه و فتنه به سوی تباهی و هلاکت سوق می دهد. این چه عقلی است که در تضاد با هشدارهای قرآن با بازیچه ی من در آوردیها قرار دادن دین و مذهب اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات را خدمت به اهل بیت و مذهب تشیع معرفی می کند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها