کروکودیلها دشمن بزرگ انسان: کروکودیلی در سواحل اوگاندا یک زن و کودک را خورد

دو روز قبل یک زن و فرزند کوچکش هنگامی که به کنار دریاچه رفته بودند تا آب بیاورند، مورد حمله یک تمساح قرار گرفته و خورده شدند.

کروکودیلها دشمن بزرگ انسان: کروکودیلی در سواحل اوگاندا یک زن و کودک را خورد

به گزارش خبر فوری برخی مقامات در اوگاندا، در روز دوشنبه اعلام کردند که یک زن و فرزند کوچک پنج ماهه اش هنگامی که به کنار دریاچه رفته بودند تا آب بیاورند، مورد حمله یک تمساح قرار گرفته و خورده شدند.

مناطق ساحلی دریاچه آلبرت از دیرباز منطقه ای سکونی بوده است که بین انسان و حیوانات در گردش بوده و همواره نزاعهای شدیدی در این زیستگاه بین انسانها و حیوانات رخ داده است.

بشیر هانجی، سخنگوی مرکز حیات وحش اوگاندا با اشاره به تلفات بیش از اندازه در سواحل دریاچه آلبرت گفت: "ما توصیه می‌کنیم مردم از رفت و آمد در مناطقی که این تمساح ها حضور دارند، اجتناب نمایند."

هانجی ادامه داد: " کروکودیل ها در مناطق پرورش ماهی زندگی می کنند، اما زمانی که ماهی ها از بین می روند و از تعداد آنها کم می‌شود( که در اکنون این اتفاق افتاده است)، به مناطق جلوتر ساحلی نفوذ کرده و به علت گرسنگی به انسان حمله می‌کنند و آنها را می خورند".

روزانه مانیتور گزارش داد که هنگام حادثه، دو روستایی که در ساحل دریاچه حضور داشتند تلاش کردند زن و کودک را نجات دهند اما تلاش آنها هیچگونه فایده ای نداشت.

گزارشگر مانیتور می‌گوید: "ساکنان سعی کردند زن و کودک را نجات دهند، اما تلاش آنها کارگر نیفتاد، زیرا تمساح قبلا ناپدید شده بود و با فرو رفتن در آب، بدن زن هم در آب فرو رفت."

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها