صدایی شبیه تیراندازی در اطراف کاخ ریاست‌جمهوری

دقایقی قبل صدای تیراندازی ممتد در اطراف نهاد ریاست جمهوری در تهران شنیده شد.

صدایی شبیه تیراندازی در اطراف کاخ ریاست‌جمهوری

معاون امنیتی استانداری تهران گفت: فردی به حالت کفن‌پوش در تلاش بود از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری بگذرد که با اخطار نیروهای حفاظت نهاد مواجه شد.

سایت شبکه خبر نوشته است: همدانی، درخصوص جزئیات تیراندازی در اطراف نهاد ریاست‌جمهوری، اظهارداشت: فردی به حالت کفن‌پوش در تلاش بود از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری بگذرد که با اخطار نیروهای حفاظت نهاد مواجه شد.

وی تصریح‌کرد: با تیراندازی مأموران حفاظت این فرد که سلاح سرد داشت، از ادامه مسیر باز می‌ماند و مصدوم می‌شود، در تلاشیم تا هویت فرد مصدوم و علت اقدام او را جویا شویم.

اما روایت های دیگری نیز از این اتفاق منتشر شده است. یک کانال حامی دولت(سلام) مدعی شد که صدای تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری سهوی بوده و بخاطر اشتباه یک سرباز رخ داده است.

الف نیز نوشته است: یک منبع آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری ⁧ ایران ⁩ گفت که هیچ تیراندازی در کار نبوده و صدای انفجار ناشی از آتش‌بازی و مربوط به یک جشن عروسی بوده است.

اما اخبار درباره چرایی شنیده شدن این صدا به همینجا ختم نشد. باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مدیر کل امنیتی استانداری تهران نوشت: تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری صحت ندارد. صدای ممتد و شبیه تیراندازی شنیده شده در شب جاری و در محدوده پاستور و شایعه های مربوط به آن در فضای مجازی ، برابر رصد صورت گرفته مربوط به پرتاب فشفشه و منور در تالار عروسی بوده است.

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بی نام
    0

    کلمه کاخ که یادآور کاخ نشینی سران نظام شاهنشاهی است اکنون یواش یواش در نظام اسلامی هم دارد رواج پیدا می کند. همانگونه که مدتهاست کلمه پایتخت که بد حساسیتی به آن دارم مکررا در رسانه ملی شنیده می شود. اصلا مثل اینکه شاه و کاخ و پایتخت و سلطنت و ... توی خون ماست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها